loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 64 سه شنبه 1390/06/29 نظرات (0)

سونی دوباره هک شد/ دسترسی به رمز یک میلیون کاربر
هکرها بار دیگر سونی را مورد یک حمله سایبری جدید قرار دادند و این بار به یک میلیون رمزعبور کاربران دسترسی پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حدود دو ماه قبل هکرها با انجام یک حمله سایبری به سرویس "پلی استیشن" سونی به اطلاعات حساس (نام، آدرس، رمزعبور و رمز کارتهای اعتباری) بیش از 100 میلیون کاربر این سرویس دسترسی پیدا کردند و توانستند 175 میلیون دلار خسارت وارد کنند.

اکنون گروهی با عنوان هکرهای Lulz Security به سرورهای سرویس SonyPictures حمله کردند و توانستند بیش از یک میلیون رمزعبور، آدرس ایمیل با اکانتهای "جی. میل"، هات میل، AOL  و یاهو و سایر اطلاعات شخصی کاربران را سرقت کنند.

این گروه هکری ماه گذشته حمله ای نیز به شبکه تلویزیونی "فاکس" آمریکا داشت. Lulz Security در روزهای اخیر پیامی را منتشر کرده و رسماً مسئولیت این حمله سایبری به سایت سونی را به عهده گرفته است.

در این پیام آمده است: "ما وارد سایت SonyPictures.com شدیم و دست کم بیش از یک میلیون اطلاعات شخصی کاربرانش از جمله رمزعبور، آدرس پست الکترونیک و تاریخ تولد را سرقت کردیم. همچنین به تمام اطلاعات مربوط به مدیران SonyPictures شامل رمزعبور، 75 هزار رمز صوتی و 3.5 میلیون کوپن صوتی دسترسی پیدا کردیم."

در ادامه این پیام نوشته شده است: "ما تمام این دسترسیها را تنها در یک عملیات انجام دادیم، بی شک هرگز تصور نمی کردید که به شرکتی اعتماد داشته اید که سرورهایش تا این حد نسبت به حملاتی تا این حد ابتدایی نفوذپذیرند؟"

براساس گزارش "پی. سی مگزین"، جیم کندی، معاون مدیر اجرایی سرویس SonyPictures در این خصوص اظهار داشت: "ما درحال بررسی این خبر هستیم."

منبع:خبرگزاری مهر
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 60 سه شنبه 1390/06/29 نظرات (0)

کشف اولین جانداران چندسلولی ساکن اعماق زمین
پژوهشگران بلژیکی و آمریکایی با کاوش در معادن آفریقای جنوبی گونه هایی جدیدی از کرمها را شناسایی کردند و نشان دادند که این گونه ها اولین جانداران چندسلولی ساکن اعماق زمین هستند که تاکنون کشف شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تحقیقی که نتایج آن در تازه ترین شماره مجله نیچر منتشر شده است محققان دانشگاه "گنت" در بلژیک و دانشگاه پرینستون آمریکا گونه های جدیدی از کرم نماتود را شناسایی کردند که در بعضی از معادن آفریقای جنوبی کیلومترها زیر زمین زندگی می کنند.

گونه های مختلفی از نماتودهایی (کرمهای گرد) که پیش از این کشف شده بودند در مناطق نزدیکتری به سطح زمین زندگی می کنند. بنابراین، این گونه های جدید کرم، اولین ارگانیسم چندسلولی به شمار می روند که تاکنون در اعماق زمین پیدا شده است.

اولین گونه ای که در این تحقیق کشف شد Halicephalobus mesphisto نام دارد که در عمق 1.3 کیلومتری زیر زمین در یک معدن طلا در فاصله 240 کیلومتری جنوب غربی ژوهانسبورگ در دمای 37 درجه سانتیگراد زندگی می کند.

در معدن دیگری دو گونه نماتود جدید کشف شد که اولی  Plectus aquatilis نام دارد و دومی گونه ناشناخته ای از Monhysterid است. این گونه ها در عمق 0.9 کیلومتری زیر زمین در دمای 24 درجه سانتیگراد ساکن هستند.

جالب ترین کشفی که در این اکتشاف انجام شد در معدن دیگری اتفاق افتاد. دانشمندان در این اکتشاف توانستند DNA گونه ناشناخته دیگری از کرم monhysterid را در عمق 3.6 کیلومتری زیر زمین در دمای 48 درجه سانتیگراد کشف کنند.

این دانشمندان با آزمایش ترکیبات شیمیایی آبی که نماتودها در آن جمع شده بودند سطوحی از اکسیژن و گوگرد را کشف کردند.

این دانشمندان با استفاده از تکنیک تعیین تاریخ رادیوکربنی دریافتند که این آب بین 3 هزار تا 12 هزار سال پیش از سطح زمین جدا شده و در این عمق باقیمانده است.

منبع:خبرگزاری مهر

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 57 دوشنبه 1390/06/28 نظرات (0)

یک ایرانی در میان 100 خلاق برتر سال 2011 / رقابت با اینتل و اپل
یک ایرانی ساکن ونکوور کانادا توانست در میان طبقه بندی 100 خلاق برتر سال 2011 در عرصه تجارت مجله "فست کمپانی" قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرزاد رفعتی بنیانگذار شرکت BroadbandTV در طبقه بندی 100 خلاق برتر سال 2011 مجله "فست کمپانی" در رتبه 37 قرار گرفت.

هر چند این لیست به معرفی بزرگترین خلاقان در عرصه تجارت می پردازد اما در میان بزرگان تجارت، اسامی چون اسکات فورستال از شرکت اپل، اریک دیشمن از شرکت اینتل، الکس کیپمن از مایکروسافت و سباستین تروان از گوگل نیز به چشم می خورد که در دنیای فناوری حرف اول را می زنند. 

شهرزاد رفعتی در سال 2000 از تهران به ونکوور مهاجرت کرد و در رشته علوم رایانه دانشگاه بریتیش کلمبیا به تحصیل پرداخت و سپس شرکت BroadbandTV را تاسیس کرد.

در مدت کوتاه 3 سال، شرکت رفعتی توانست با ارائه دهندگان محتویات چندرسانه ای شریک شود. BroadbandTV  موفق شد به تغییر مفهوم ارتباط میان "سارقان اینترنتی محتواهای رسانه ای" و "ارائه دهندگان این محصولات" کمک کند.

رفعتی در این خصوص توضیح داد: "ارائه دهندگان این محتواها در عوض مبارزه با طرفداران مشتاق خود می توانند کار با آنها را آغاز کنند. ما در حال کمک به شرکتهایی هستیم که بتوانند محتواهای خود را در اینترنت شناسایی کنند و آنها تحت کنترل بگیرند و در سود حاصل از آنها سهیم شوند."

گام بزرگ بعدی این شرکت در عرصه برنامه های جانبی تلفنهای همراه هوشمند ارائه محتواهای ویدیویی است.

BroadbandTV یک شرکت رسانه ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می کند و در عرصه بهینه سازی و توزیع محتواهای ویدیویی از راه اینترنت پروتکل (IP) و شبکه های بی سیم و موبایل فعالیت دارد.

آلگوریتمهای شهرزاد رفعتی وب را برای شناسایی ویدیو کلیپهای بدون حق کپی رایت اسکن می کنند. زمانی که این فیلمها شناسایی شدند BroadbandTV به آنها یک آگهی متصل می کند و درآمد حاصل از آگهی را با تولیدکننده واقعی ویدیوکلیپ تقسیم می کند.

منبع خبر:خبرگزاری مهر

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 61 دوشنبه 1390/06/28 نظرات (0)

خاطرات شیرین کودکی...

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

یادی از خاطره های کتاب های ابتدایی قدیمی بمناسبت فرا رسیدن مهرماه :72:

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 126 یکشنبه 1390/06/27 نظرات (0)

قاتل جنايت پل مديريت اعدام شد

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

مهر :بامداد امروز عامل قتل پل مديريت در ملاءعام به دار مجازات آويخته شد.اين قاتل در پل مديريت دختر دانشجوي هم كلاس خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

به گزارش مهر، "كوشا" عامل قتل "مهسا" در منطقه پل مديريت در ملأعام به دار مجازات آويخته شد.
بر اساس اين گزارش، كوشا جوان 15 تيرماه سال جاري در منطقه پل مديريت دختر جواني را به نام "مهسا" با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند كه بامداد امروز حكم قصاص در ملأعام درباره او اجرا شد.

كوشا از سوي شعبه 74 دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد و پس از تائيد حكم از سوي ديوان عالي كشور طناب سرمه اي اعدام به گردن وي افتاد و زندگي او پيش از طلوع آفتاب به پايان رسيد.


حاشيه‌هاي اعدام عامل جنايت پل مديريت

مراسم اعدام عامل جنايت پل مديريت صبح امروز -سه شنبه- در بلوار دريا بعد از تقاطع دانشگاه امام صادق(ع) در نزديكي محل وقوع اين جنايت برگزار شد.

به گزارش ايرنا براي اجراي مراسم حكم اعدام عامل اين جنايت، محلي در ابتداي غربي بلوار دريا در محوطه اي خاكي بعد از دانشگاه امام صادق(ع) در نظر گرفته شده بود.

**مراسم اعدام در يك محوطه محصور شده انجام شد كه درون آن محل را با داربست كه حدود چهار متر از زمين ارتفاع داشت ، بسته بودند . پلاكاردي نيز در اين مكان نصب شده بود كه روي آن نوشته بود 'محل اجراي مراسم اعدام عامل جنايت پل مديريت'.

**جمع زيادي از اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد ' از حدود ساعت چهار بامداد يكي دو ساعت قبل از اجراي مراسم در محل اجراي حكم حاضر شده بودند، آنها در انتظار بودند تا اجراي عدالت را با چشمان خودشان ببينند.

** بسياري از اهالي محل از روي پشت بام منازل و يا بالكن آپارتمان هاي خود كه به محل اجراي مراسم اشراف داشت مشغول تماشاي اين مراسم بودند.

**با پخش شدن اذان صبح و نزديك شدن به آغاز مراسم اعدام ، بر تعداد مردم اضافه مي شد اين درحالي بود كه نيروهاي انتظامي و پليس پيشگيري و آگاهي تهران بزرگ از نخستين ساعات بامداد امروز در اين محل حضور داشتند.
**نيروهاي انتظامي دور تا دور محل برگزاري مراسم اعدام را در محاصره خود داشت و براي حفظ ايمني مردم، بلوار دريا در دو سمت شرق و غرب بر روي تردد خودروها بسته شده بود و عوامل پليس راهنمايي و رانندگي اجازه تردد به خودروها را در اين مسير از بزرگراه چمران به سمت شرق بلوار و از چهار راه سعادت آباد به سمت غرب نمي دادند.

**ساعت 5 و 53 دقيقه بامداد تست آخر محل اجراي حكم انجام و طناب دار سبز رنگ بر روي داربست تعبيه شده در اين مكان نصب شد.

** عوامل اورژانس و آتش نشاني در كنار عوامل انتظامي، قضايي و امنيتي در محل اجراي مراسم حضور داشتند.

** تعداد زيادي از خبرنگاران، عكاسان و تصويربرداران رسانه هاي داخلي براي پوشش خبر اجراي مراسم اعدام از حدود ساعت چهار بامداد در محل اجراي حكم حضور يافته بودند.

** خودروي مخصوص انتقال محكومين پليس كه حامل 'كوشا ' عامل جنايت بود حوالي ساعت 6 و 5 دقيقه به محل اجراي مراسم وارد شد.

** ساعت 6 و 11 دقيقه آياتي از قرآن كريم توسط قاري قرائت شد و اين يعني شروع رسمي اجراي مراسم اعدام.

**ساعت 6 و 16 دقيقه عامل جنايت از داخل خودرو به محل اجراي مراسم و پاي چوبه دار منتقل شد تا حكم دادگاه قرائت شود.

** عامل جنايت با موهاي تراشيده، دست بسته به پاي چوبه دار منتقل و طناب سبز رنگ بر گردن او انداخته شد.
**سرپرست دادسراي جنايي تهران به عنوان نماينده دادستان پس از استقرار عامل جنايت در محل اجراي مراسم، حكم را قرائت كرد.

** اولياي دم 'مهسا' دختر دانشجويي كه با ضربات متعدد چاقوي عامل جنايت روز چهارشنبه 15 تيرماه به قتل رسيده بود در محل اجراي مراسم حضور داشتند.

**پس از اتمام قرائت حكم توسط سرپرست دادسراي جنايي تهران، حكم اجرا و صندلي از زير پاي عامل جنايت كشيده شد و عامل جنايت حدود ساعت 6 و 20 دقيقه به دار مجازات آويخته و در ملا عام اعدام شد.

** دقايقي بعد ماموران اجراي حكم پابند او را از پايش باز كردند.

**آمبولانس پزشكي قانوني براي انتقال جسد كوشا حدود ساعت 6 و 35 دقيقه وارد محوطه اجراي مراسم شد و در اين زمان خودروي مخصوص انتقال محكومين از اين محل خارج شد.

**حوالي ساعت 6 و 44 دقيقه پزشك قانوني اقدام به معاينه جسد از دار آويخته شده كوشا كرد تا مرگ او را تاييد كند، سپس تاييد مرگ را به اطلاع نماينده دادستان رساند.

** جسد 'كوشا' عامل جنايت پل مديريت ساعت 6 و 47 دقيقه بامداد امروز سه شنبه از دار مجازات پايين آورده شد و به داخل آميولانس پزشكي قانوني منتقل گرديد و مراسم به اتمام رسيد.

'كوشا' عامل جنايت پل مديريت در روز چهارشنبه 15 تيرماه امسال با چاقو به همكلاسي خود حمله كرده و با ضربات متعدد چاقو او را كشت.

**سير رسيدگي به پرونده اين فرد در مجموع حدود 69 روز به طول انجاميد و وي از سوي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم و پس از آن اين حكم از سوي ديوان عالي كشور تاييد شد و به اين ترتيب صبح امروز طناب سبز رنگ اعدام به گردن وي افتاد و زندگي او پيش از طلوع آفتاب به پايان رسيد.

 

گزارش تصويري اجراي حكم قصاص عامل جنايت پل مديريت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 62 یکشنبه 1390/06/27 نظرات (0)

عکسهای ایران قدیم سری13

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

گروهی از خوانندگان قدیمی
 

 

 

بهروز وثوقی در کنار آنتونی کوئین
 

 

 

نوازندگان ایرانی که به لندن رفتند برای ضبط صفحه موسیقی سال 1909
 

 

 

نی داوود neydavood
 

 

 

تظاهرات اعتراض به جکومت و تشییع جنازه یک شهید در کرج در جریان انقلاب مشروطه
 

 

 

احمد کسروی در سنین جوانی
 

 

 

ستار خان و باقر خان در جمع مشروطه خواهان

 

 

نامه به دست خط ملوکانه مظفر الدین شاه

 

 

عکس گرفتن مظفر الدین شاه در اندرونی از توی آینه

 

 

آتیلیه آنتوان سوروگین از اولین عکاسها در ایران در خيابان علاءالدوله (فردوسي)
 

 

 

بازديد ناصرالدين شاه از اتمام ساخت مجسمه خودش در قورخانه - 1304 ه.ق
 

 

 

احمد شاه قاجار
 

 

 

عبور مظفردالدین شاه از ارس
 

 

 

فوزیه همسر محمد رضا پهلوی ( هیچ از فوق ستاره های هالیوود کم نداشته )
 

 

 

همسران ناصرالدین شاه
 

 

 

احمد شاه قاجار در 12 سالگی روزهای اولیه سلطنت
 

 

 

پروین غفاری در 17 سالگی ( معشوقه محمد رضا پهلوی آخرین پادشاه ایران)

 

ساختمان شهرداری رشت 1305
 

 

 

ساختمان راه آهن تهران
 

 

 

بدون شرح
 

 

 

خیابان علا الدوله (خیابان فردوسی کنونی)
 

 

 

بدون شرح
 

 

 

دروازه شمران که در سال 1310 به دستور رضا شاه تخریب شد
 
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 52 یکشنبه 1390/06/27 نظرات (0)

انزال زودرس در مردان!

 

 

در خصوص انزال زودرس در مردان و پيشگيري يا درمان آن در هنگام آميزش با همسر که طبعا مشکلاتي را ايجاد مي کند، توضيح دهيد؟
انزال زود رس به چه معناست ؟


از نظر علم روانشناسي :
انزالي كه بر خلاف ميل شخص و بدون كنترل او انجام ميگرد را انزال زود رس گويند كه بر طبق آن فرد از زمان انزال و كيفيت رابطه ناراضي است و اين نارضايتي ميتواند يك طرفه يا دو طرفه باشد ، به طوريكه حتي اگر شريك جنسي فرد از زمان انزال ناراضي باشد ، انزال را زود رس گويند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقيقه ارضاء ميشود و زن در ۱۰ دقيقه ، انزال را زود رس گويند اما اگر مرد در ۲۰ دقيقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقيقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نميدانند )
از نظر علم پزشكي : انزال كمتر از دو دقيقه كه بدون كنترل شخص انجام گيرد را انزال زود رس گويند .


دلايل ايجاد انزال زود رس در مردان :

۱ – عوامل رواني بازدارنده ( عواملي مانند اضطراب در حين عمل زناشویی ، احساس گناه يا افسرده گي ميتوانند موجب انزال زود رس شوند )
۲ - فاصله زياد بين روابط جنسي ( وقتي كه احساسات جنسي بين زوجين متراكم ميشود ، معمولا كنترل يك باره آنها سخت ميشود و منجر به انزال زود رس ميشود. )
۳ – تجربه جنسي كم ( بيشتر افراد در اوايل زندگي زناشويي دچار اين مشكل ميشوند و به مرور زمان با تجربه بيشتر مشكلشان رفع ميگردد )
۴ - عوامل پزشكي بازدارنده ( عواملي نظير آسيب جسمي ، تداخلات دارويي در هنگام درمان بعضي بيماري ها و مشكلات هورموني از جمله عوامل پزشكي هستند كه منجر به انزال زود رس ميشود )


روش هاي درمان انزال زود رس :

۱ – درمان هاي موضعي : استفاده از كرم هاي بيحس كننده مانند ژل ليدوكابين ۲% و اسپري هاي بيحس كننده ميتواند در بهبود انزال زود رس موثر باشد . ( ژل ۲% ليدوكابين + كرم پريلو كابين ۲.۵% + استفاده از كاندوم باعث افزايش زمان انزال ميشود و استفاده از اسپري هاي بيحس كننده به دليل ايجاد حالت تكرر بعد از مصرف زياد توصيه نميشود. )

۲- درمان هاي دارويي : دارو هاي مهار كننده بازجذب سرتونين و ضد افسرده گي در درمان انزال زود رس موثر اند ، بر فرض مثال ميتوان به داروهاي خانواده اس اس آر آي ، اشاره كرد كه شامل داپوكستين ، فلوكستين ، پاروكستين و سرتالين ميباشند و همچنين گه گاه داروي وياگرا را توصيه ميكنند . ( درمان هاي دارويي را در مراحل حاد بيماري كه بيماري از فاز پزشكي وارد فاز رواني شديد شده و موجبات مشكلات عديده در روابط فرد شده است ، تجويز ميشوند و استفاده بدون نظر پزشك از اين داروها به دلايل ماهيت هاي اعتياد آور و شرطي كننده و گه گاه تكرر جنسي و همچنين آمار بالاي خودكشي در اثر استفاده از داروهاي ضد افسرده گي ، توصيه نميشود ، لذا در صورت تمايل به استفاده از اين روش حتما قبلا با يك متخصص سايكوتراپ يا روانكاو مشورت كنيد )

۳ – درمان هاي رفتاري : اين نوع درمان ها از موثر ترين و سالم و بدون عارضه ترين نوع درمانها ميباشند و بر طبق آنها فرد به جاي استفاده از دارو يا مواد مصنوعي با استفاده از روش هاي آموزشي رفتاري ، سعي ميكند كه رفتار و احساسات خود را كنترل كند ( در بيشتر مواقع اين روشها اولين پيشنهاد براي درمان ميباشند ) ،

اين روشها به هفت بخش تقسيم ميشوند كه شامل :
تكنيك ماستر و جانسون : اين روش شامل يادگيري ، تشخيص و كنترل احساسات و رفتارهايي است كه منجر ميشود فرد به اوج نقطه لذت برسد و انزال صورت گيرد ، اين روش نياز به اراده و تمرين زياد دارد ، اما از جمله موثرترين روشهاي درماني است كه تاكنون براي درمان انزال زود رس شناخته شده است ، بر طبق آن فرد در ابتدا توسط خود يا شريكش ، تحريك ميشود و هر بار كه به نزديكي نقطه اوج لذت ميرسند ، عمل تحريك را متوقف و بعد از چند لحظه كه احساسات فروكش كرد ، دوباره اقدام مينمايند ، بعد از چند روز تمرين اوليه ، عمل زناشویی به روشي كه مرد در زير و زن در بالا قرار ميگيرد عمل تكرار ميشود به اين صورت كه مرد در زمان نزديك شدن به اوج نقطه لذت با آگاه كردن زن كه در اينجا كنترل عمل زناشویی را در دست گرفته ، او را باخبر ميسازد تا رابطه را كنترل كند ، بر طبق اين روش كه از جمله بهترين روشهاي درماني است ، فرد بعد از چندين هفته تمرين و ممارست ، به مرحله اي ميرسد كه كنترل رابطه جنسي برايش شرطي ميشود و ميتواند با كنترل احساسات خود ، هم زمان رابطه اش را زياد كند و هم شريكش را ارضاء كند . ( كليه اصول اين روش بر پايه تحريك و توقف قبل از نقطه اوج لذت ميباشد ، لذا از جمله بهترين روشها براي افزايش مهارت محسوب ميشود )


تكنيك فشار :
بر طبق اين روش با فشار دادن انتها يا سر آلت تناسلي قبل از انزال ، از انزال جلوگيري ميشود كه دليل جلوگيري كردن آن اين است كه با فشار آوردن به اين نقاط فشار خون در اين نقاط كم ميشود و درنتيجه نعوظ يا اركيسون كم ميشود و انزال دير انجام مي پزيرد .


پوزسيون خوب هنگام مقاربت :
روش هاي معمول ( مرد در بالا ) كمك خيلي زيادي به درمان انزال زود رس نميكند ، براي درمان ميبايست از روشهايی كه در آن مرد به پشت خوابيده و زن در رو عمل زناشویی را با فعاليت زياد كنترل ميكند از جمله بهترين روشها براي درمان ميباشند .


تعدد مقاربت :
زياد كردن تعداد عمل زناشویی در طول هفته و روز ميتواند به در مان زود انزالي كند به طوريكه اگر هفته اي دو بار عمل زناشویی داريد و آن را تبديل به هفته اي ۴ الي ۶ بار برسانيد ، بعد از چند هفته مشكل زود انزاليتان تا حدودي رفع ميشود .


استفاده از كاندوم :
استفاده از كاندوم و بخصوص از نوع بيحس كننده آن كه در بازار به فرواني موجود است ، ميتواند به دليل كمتر كردن ميزان تماس آلت مردانه ، باعث رفع زود انزالي شود .


۴ -
درمان هاي رواني – عاطفي : يكي از بهترين ها و موثرترين روشها براي رفع انزال زود رس و افزايش لذت در روابط زناشويي ، جايگزيني عشق بازي در عمل زناشویی است ، بديهي است كه در زمانيكه عشق بازي در رابطه جنسي برقرار باشد و دو طرف در حال عشق بازي بايكديگر اند ، ديگر زود انزالي معني خود را از دست ميدهد ! كارهايي مثل نوازش ، تحريك كلامي و بدني زن قبل از دخول و كارهايي مانند توجه و دادن احساس قدرت به مرد در رابطه ، ميتوانند به اين مهم كمك كنند . ( به طور خلاصه اگر زن و مرد در هنگام عمل زناشویی مشغول عشق بازي باشند به دليل اينكه رضايت جنسي هر دو طرف ايجاد ميشود ، زود انزالي به طور كلي برطرف ميشود )


۵ –
درمان هاي سنتي و گياهي : دمكرده گل شقايق و دارچين و همچنين سياه دانه و بخته سنجد در روغن زيتون باعث دير انزالي يا به اصطلاح سفتي كمر ميشود ، همچنين ماليدن حنا هم در بعضي از متون قديمي آمده شده ( صحت علمي روشهاي فوق تاييد نشده و بيشتر تجربي اند ! تا علمي ! )


جمع بندي و نتيجه گيري :

زود انزالي در اصل مشكل يا بيماري محسوب نميشود و ميتوان گفت كه اين وسواس فكري افراد و اضطراب آنها از داشتن يك رابطه با كيفيت است كه منجر بروز اين امر ميشود ، لذا كاهش اضطراب و حفظ آرامش در كنار كنترل بدن و احساسات با تمرين بيشتر بهترين راه كار براي پيشگيري و درمان اين مشكل اند .


در پايان جا دارد به چند حديث كه در مورد زود انزالي روايت شده اند اشاره كنم :
حضرت محمد ( ص ) ميفرمايند : « چون كسي خواهد كه با زن خود جماع كند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلكه اول با او دستبازي و خوش طبعي كند و بعد از آن جماع كند »


توضیح : حضرت فرموده اند كه همان اول كار فوري نرويد سراغ دخول ، بلكه با نوازش كردن و تحريك لمسي همسرتان را براي دخول آماده كنيد و بعد به انجام مقاربت بپردازيد . ( اگر فقط همين حديث را اجرا كنيد و سر لوحه زندگیتان كنيد ديگر مشكلي به نام عدم رضايت جنسي ، تكراري شدن براي همديگر و زود انزالي دچار نمي شويد ! حال برويد و بگوييد كه اسلام ديني است خرافي و با مقتضيات زمان هماهنگ نيست ! )


حضرت علي ( ع ) ميفرمايند : « هركسي كه ميخواهد با زن خود نزديكي كند ، تعجيل نكند كه زنان را كارها ميباشد »
توضیح : حضرت به مانند پيامبر بزرگوار اسلام تاكيد دارند كه عجله در عمل زناشویی نادرست است و بهتر است قبل از انجام عمل دخول با عشق بازي همسر را براي انجام اين كار آماده كرد ، اين را علم روز دنيا هم ثابت كرده كه اگر عمل زناشویی اين چنين شروع و خاتمه يابد به دليل ارضاء شدن زن و ايچاد مهرو عطوفت بين زوجين ، موجبات پايداري زندگي زناشويي فراهم ميشود .
موفق باشید.


منبع: راسخون

 

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 418
  • بازدید کلی : 22,871
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---