loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 75 چهارشنبه 1390/07/13 نظرات (0)

بی ارزشترین واحدهای پول جهان به روایت تصویر

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 42 سه شنبه 1390/07/12 نظرات (0)

 

 

استقبال از احمدی‌نژاد در سودان

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

تصاویری از استقبال گرم مردم سودان که با آیین‌ها و سنت‌های خاص خود، به استقبال احمدی‌نژاد آمده بودند...

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 56 سه شنبه 1390/07/12 نظرات (0)
هند هم لوکس ترین قطارهای دنیا را دارد !
 

از آنجا که معمولا هندوستان در جهت تقویت جاذبه های توریستی و رضایت جهانگردان در تلاش است، شرکت راه آهن هندوستان و اداره گردشگری این کشور اقدام به راه اندازی قطاری بسیار لوکس و استثنایی به نام مهاراجه اکسپرس کرده است. این قطار که بی شباهت به یک هتل مجلل نیست، در نوع خود بی نظیر بوده و جدیدترین قطار فوق مدرن توریستی در هندوستان و دنیا محسوب می شود.

cansell بازدید : 47 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

نگار مدنی، تنها دختر موتورسوار دیوارمرگ ایران، از سن 6 سالگی موتور سواری می‌کند. نگار در چندین فیلم از جمله دیوار به عنوان بدل حضور داشته و تا قبل از این در دیوار مرگ یکی از پارک‌های معروف تهران موتورسواری می‌کرد ولی مسئولین این پارک به او اجازه موتورسواری ندادند و عنوان کردند که دختر اجازه موتورسواری در دیوار رو ندارد. نگار در حال حاضر در یکی از شهرستان‌های تهران مشغول موتورسواری بوده و آرزویش این است کسی مانع کارش نشود و بتواند به این کار که فقط به دلیل عشق و علاقه انجام می‌دهد ادامه بدهد. هیچ لذتی برام بالاتر از این نیست وقتی میبینم که دختران هم سن و سال من از این کار من احساس غرور و توانائی می‌کنند و این کار من به اونها اعتماد به نفس می دهد ...
 



cansell بازدید : 46 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

استقبال از دانشجویان جدید با کف صابون !

دانشجویان دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند که به تازگی وارد دانشگاه شده اند، طی یک مراسم سنتی که به "جنگ فوم" مشهور است ورود خود را به فضای آکادمیک جشن می گیرند. برگزاری این جشن سال ها پیش از سوی مدیران دانشگاه تصویب شده و هر ساله با شکوه خاصی صدها تن از دانشجویان با فوم به جان دانشجویان جدید الورود می افتند! در سال های گذشته این جشن با آرد و سفیده ی تخم مرغ برگزار می شد، اما به دلیل آسیب دیدن تدریجی ساختمان، صابون و کف مخصوصی برای این جشن تهیه دیده شده که دانشجویان از آن استفاده می کنند.

دانشگاه سنت اندروز، در سال ۱۴۱۳ میلادی بنیان‌گذاری شده و قدیمی‌ترین دانشگاه اسکاتلند و سومین دانشگاه قدیمی در بریتانیا‌ و در میان تمامی کشورهای انگلیسی‌زبان است. این دانشگاه در شهر سنت اندروز‌ در منطقه فایف در اسکاتلند واقع است و بیش از ۸۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل و پژوهش هستند.

cansell بازدید : 80 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)
cansell بازدید : 48 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)
هیچ تفاوتی میان شاگردان پیمان ابدی زن و مرد وجود نداشت و او حتی اصرار داشت زن ها باید بیشتر از مردان قابلیت های خود را در بدلکاری نشان بدهند.
آرزو بنی یعقوب و مریم پیربندی بعد از مرگ پیمان ابدی تمریناتشان را زیر نظر علیرضا قره خانی دستیار پیمان ابدی ادامه دادند. نازنین، مریم و مارال به سرپرستی آرزو بنی یعقوب جزو دختران بدلکاری هستند که این روزها سخت مشغول تمرین و یادگیری هستند
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 57 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

همه حرف‌های چند دقیقه پیش ابراهیم حاتمی کیا، دو روز بعد از 50 سالگی: سینمای جنگی ما نابود شده است/من که نمی‌توانم برای «زنده باد»ی فیلم بسازم که چند سال بعد ممکن است به «مرده باد» تبدیل شود

قصه همان است که قبلا گفته ام و امروز عمرش به دو دهه رسیده است... » این عصاره گفتگوی امشب حاتمی کیا، در پارک ملت است،

مردی که به گفته خود به جای فرو رفتن در اعماق اقیانوس، حیات فیلمسازی اش روی موج های متلاطم دریا سپری شد و همواره در جدل بوده تا خودش را حفظ کند و اگر قرار است ممیزی، چیزی را دور بریزد، دور ریختنی ها تنها به پلان های فیلمش ختم شود نه اندیشه و تفکرش. چه حاتمی کیا را دوست داشته باشیم و چه علاقه به آرمان ها و سینمایش نداشته باشیم، بی انصافی ست که منکر این نکته شویم که او در طول مسیر فیلمسازی اش همواره بی آنکه دل در گرو خوش آمد فلان مسئول یا ارگان داشته باشد، آن چه را که درد مردم جامعه اش می دانسته را به تصویر کشیده است؛ و این باعث همان رشد و تفاوتی شده که شهیدی فرد، مجری برنامه، در نیمه ابتدایی گفتگو (که به گفته یکی از بینندگان باهوش برنامه، خود را عمدا به نفهمیدن حرفهای حاتمی کیا می زد) به طرز ناشیانه ای می‌کوشید آن را به «عوض شدن» تعبیر کند.

=======================================================

در ادامه مهمترین گفته های حاتمی کیا در برنامه امشب «پارک ملت» را بخوانید:

فکر می کردم کارم به فیلمبرداری ختم شود، اما مستند سازی قانع ام نکرد و رو به ساخت فیلم داستانی آوردم.

رفته بودم که بجنگم، نمی دانم چگونه سر از فیلمسازی سردرآوردم. اگر جنگ نبود شاید هرگز فیلمساز نمی شدم.

سینما برای من یک جور رسالت و وظیفه بود تا باری از دوش آنهایی که می جنگند بردارم.

مفاهیمی چون «هنر برای هنر» و «سینما برای سینما» مرا به مشقت نمی اندازد.

چیزی به نام سفارش از بیرون را نمی فهمم، موضوع باید در من ته نشین شود تا فیلمش را بسازم.

از بعد از «کرخه تا راین» هر فیلمی ساخته ام با این هراس بوده که آیا اکران می شود یا نه؟

مجبورم بعد از هر فیلمی که می سازم، کلی توضیح دهم که منظورم چه بوده است.

«دعوت» را بسیار دوست دارم، آن دنیا می توانم سرم را بابت ساختش بالا نگه دارم.

نسل من باید حرف هایی از جنگ می زد که نشد.

هر تجربه ای می کنیم جلوی مان را می گیرند، مانع مان می شوند، چون چیز قطعی می خواهند، مگر این موشک ها و تجهیزاتی که هر روز ساخته می شود و با افتخار خبرش را می دهند، قبل اش کلی تست و مقدمات نداشته است؟

برای ساخت و نمایش تک تک 17 فیلمی که تاکنون ساخته ام، جنگیده ام.

مسولان فکر می کنند باید مستقیم حرف بزنم، من دنیا و قواعدش را پیچیده می بینم و فکر می کنم باید جای مسیر مستقیم، روی منحنی حرکت کرد.

در حوزه تبلیغات می فهمم چه می گویم، به همین خاطر نگاه من با کسی که هنوز فکر می کند باید مستقیم حمله کرد، فرق دارد، من دیالوگی با او ندارم.

سینمای فرمایشی نمونه اش می شود سریال «نابرده رنج» که واقعا متاسفم، یک عقب نشینی عجیب و غریب در حوزه سینمای جنگ، وقتی هیچ حرفی برای گفتن نداریم.

سینمای جنگ الان در بدترین وضعیت خود است، یک سینمای فرتوت و کهنه.

سینمای جنگ از همان روزی که گفتند، هر فیلمسازی که می خواهد فیلم جنگی بسازد باید تائید ما را بگیرد، نابود شد.

وقتی من می شوم بزرگ سینمای جنگ، می فهمم که: هیچ چیز از جنگ نگفتیم، به خدا از این جنگ خیلی حرف می شود حرف زد.

به من می گویند احوالات تو اشکال پیدا کرده، برای «گزارش یک جشن» سه سال وقت گذاشتم، برای «دیده بان» پنج ماه، به خدا هم آن موقع رو به قبله محمدی بودیم، هم الان.

آقا اصلا من تغییر کرده‌ام، آیا این حق را دارم یا خیر؟

اصلا کاری به اون فیلم «گزارش یک جشن» نداشته باش، شهر، امن و امان است. بیخیال..

سینمای جشنواره ای، سینمای ما را از جان انداخت. بخشی از قدرت فیلمسازی جوان ما به آن سمت کشیده شد و ما این نیروها را از دست دادیم.

مولفه های سینمای جشنواره ای را می شناسم، اما سینمای من سینمای بومی ست و مردم خودمان بهتر آن را می فهمند.

ببینید من از فیلم هایم چه بدست آوردم، که متهم ام می کنند، تنها هدف ام از فیلمسازی بیان درد است.

رقابت میان من، کیارستمی، مهرجویی و ... معنایی ندارد، هر کداممان یک حرف داریم، مدت هاست می خواهم بگویم فیلمهایم در جشنواره داوری نشود، اما گناه فیلمبردار جوانی که کنار من کار می کند چیست؟

توانایی ساخت دو فیلم در یک سال را دارم، اما برای نوشتن فیلمنامه به دو سه سال زمان نیاز دارم.

سه سال از زندگی ام را برای ساخت «گزارش یک جشن» گذاشتم، بی آنکه ریالی از کسی یا جایی بگیرم.

ترسم از روزی ست که نتوانم سرم را مقابل خانواده شهدا بالا بگیرم.

سی و سه سال از انقلاب گذشته اما هنوز هیچ قانون و اصول ثابتی در حوزه فیلمسازی این نظام تعریف نکرده اند.

من که روزنامه نیستم که حرفم یک هفته ای عوض شود و عین خیالم نباشد.

من نمی توانم تکیه کنم به موضوعی که امروز «زنده باد» است، دو سه سالی زمان می برد، شاید آن موقع این «زنده باد» به «مرده باد» تبدیل شده باشد.

در تمام این سالها همسرم کنارم بوده و سر پا نگه ام داشته است.

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 76 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

بغض حاتمی کیا در برنامه زنده تلویزیونی: از خانواده ی شهدا شرم دارم/ به هر چیزی تن نمی دهم/ مسئله ام 4 تار مو نیست.../ روزنامه ای نیمه پنهانم را لو داده بود!

این مدل سینما که اخیراً خیلی باب شده و فیلم را در قسمت های 1 و 2و 3 می سازند، متعلق به من نیست، من این نوع سینما را سینمای تجاری و مارکتینگ می دانم . متعلق به سینمای طنز که خاطره ای را به یاد آورد و....
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان برجسته سینمای دفاع مقدس با حضور در برنامه تلویزیونی "پارک ملت" ، به سئوالات مجری برنامه پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ مجری در بخشی از این برنامه از حاتمی کیا پرسید: برخی معتقدند، امیال دیگری تو را گرفته است و به همین خاطر، تو دیگر فیلم های جنگی را نمی سازی.

حاتمی کیا پاسخ داد: این چه حرفی است می زنید؟ من دلم را به چه چیزی باید خوش کنم که بروم سراغ امیال دیگر؟ آدمی هستم که به جشنواره خارجی بروم؟ که در آنجا از من تقدیر شود؟ والله اگر من در همین جشنواره های داخلی فجر حضور پیدا می کنم به خاطر این است که دلم می سوزد گروهم از شرکت در چنین جشنی محروم شود. وگرنه من کوچکترین دلیلی نمی بینم در این جشنوراه ها حضور یابم؟

اهم اظهارات وی در پی می آید:

* اصلا به نظرم مسخره است این جشنوار ها. من یک نوع دغدغه فیلم سازی دارم، کیارستمی، یک مدل و  مهرجویی یک شکل دیگر، اینها کجایش شبیه هم است تا بیایند رقابت ایجاد کنند؟

روزنامه ای نیمه پنهان مرا فاش کرده بود و گفته بود که من وام گرفته ام و.... خب وام گرفته ام که فیلم بسازم. به خدا دغدغه ی مالی هم دارم اما وامم را در راه ساخت فیلم خرج می کنم.

* من دوست ندارم فیلمم را تهیه کننده دولتی بسازد. دوست دارم خصوصی باشد تا عرضه و تقاضا مشخص باشد.

* این مدل سینما که اخیراً خیلی باب شده و فیلم را در قسمت های 1 و 2و 3 می سازند، متعلق به من نیست، من این نوع سینما را سینمای تجاری و مارکتینگ می دانم . متعلق به سینمای طنز که خاطره ای را به یاد آورد و....

* سینمای دفاع مقدس خیلی مظلوم است. و واقعا جای کار دارد، وقتی می بینم که به اصطلاح بزرگ این نوع سینما من هستم، می فهمم چقدر وضع خراب است!

* دلم می خواد از اقیانوس جنگ حرف بزنم از اون بچه هایی که نگفتند به ما ربطی ندارند، مادرشون اونا رو نفرستادن خارج و اگر بودند در  خارج برگشتند، نگفتند اگر اسلحه فلان جور باشه نمی جنگیم، ، نگفتن اینا جنگ بزرگاست، دیدند ناموس این مملکت در خطر است، اینا رو ما نگفتیم و بهمین خاطر حفره ای داره بین ما و نسل امروز ایجاد شده. من می خوام از اینا بگم.

* شرمم میاد بین خانواده شهدا، من چی بگم واقعا به خانواده شهدا؟ اینکه بچه های شهدا بقه مو بگیرن و بپرسن چرا نمی سازی جنگی؟

* امیدوارم یک روزی امکان ایجاد بشه، سعه صدری در مسئولین ایجاد شه، هیاتی شکل بگیره که بگذارند و تحمل کنند که ما صحبت کنیم، ما پیچیده تریم نسبت به زبان ابتدایی این آقایان.

* تن نمی دیم دیگه به هر چیزی، نیاز داریم به یک آزادی عمل، نمی دانم، شایدم داریم عافیت طلبی می کنیم، من از اون روز می ترسم که سرم رو زمین بگذارم و شرم کنم جلوی خانواده شهدا

* حاتمی کیا در این لحظه و در حالی که چشمانش پر از اشک شده بود و بغض گلویش را گرفته بود، افزود:  تنها دغدغه ام اینه که اونجا نتونم سر بلند کنم. حق هم دارند بچه های عزیز شهدا، با نجابتی هم می گویند و فکر می کنند همه چیز دست منه و من می خوام فراموشش کنم

*  الان جز متلک های جامعه است این سهمیه ای است این نیست! چرا اینطوری شده؟ چه اتفاقی افتاده، چنین چیزی انقدر ممکن باشه به قول یکی از اینا گفت همش مال تو، بابامو بهم بده!

* چه جوری باید کار کنم؟ اصول ثابت چیه در این نظام [سینمایی]؟ من که روزنامه نیستم که عین خیالم نباشه و هر روز موضعم عوض شه به روی مبارک هم نیارم؟! سینما که این نیست!

* آژانس که می خواستم بسازم همه دوستان خیرخواه من گفتن نساز ، هیچ کس من را تشویق نکرد! والله به سختی ساختم فیلم را. یکی به من گفت فیلمنامه را بسوز و اصلا حرفشم نزن!

* من نمی تونم برم ارشاد بگم آقا این کاغذ مجوز مرا بدید، چون اصلا خودم را نممی خواهم در گیر این چیزا بکنم، مسئله ام اصلا 4 تا تار مو نیست که برم به وزارت ارشاد بگم!

* دیگه الان جون اون جور نوشتن رو ندارم که هر سال بنویسم و بسازم، البته می تونم سالی دوبار بسازم اما دیگه توان نوشتن و جونش را ندارم.

* من دیگه در آن فضایی نیستم که در برنامه های مختلف حاضر شوم، برنامه های مختلف نمی رم، مصاحبه نمی کنم، با تو (مجری برنامه) احوال دیگری دارم....

* امشب، شب تولد ما بود که کاسه کوزه ما را بهم زدی، بچه ها برای ما برنامه ریخته بودند...

* ان شالله عاقبت بخیر شویم، دعا کنید به راه راست هدایت شویم، الهی آمین
داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 56 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

هوالمحبوب

ابراهیم حاتمی کیا کسی که بارها خواسته ام در موردش بنویسم. ولی هر بار جرات نوشتن را نداشتم.

اصلاْ نمیشه در مورد بعضی چیزها و افراد نوشت و این ترس ناشی از احترام و علاقه زیاد به آن چیز یا فرد می باشد که نکند نتوانی حق مطلب را ادا کنی.

حاتمی کیا از آن دسته انسان هایی هست که نمی توان دوستش نداشت و من حاتمی کیا را دوست دارم که به خاطر خودش و دوست ترش دارم فقط به همین دلیل که توی یک برنامه زنده تلویزیونی به راحتی می گوید که برای رفتن به دانشگاه دنبال سهمیه رزمندگی بوده و این یعنی حاتمی کیا راستگو و دوست داشتنی.

باز هم نمی خواهم و نمی توانم در مورد ابراهیم حاتمی کیا بنویسم .فقط می خواهم از درد مرد ۵۰ ساله ای بنویسم که امشب در برنامه "پارک ملت" اشکانش جاری شد و آن هم از ترس شرمندگی بود.

حاتمی کیا با بغض گفت که : می ترسم سرم را بگذارم و تو اون دنیا شرمنده شهدا باشم. حاتمی اشک ریخت و گفت شرم دارم از خانواده شهدا.

حاتمی کیا خانواده شهدا را " کاکل نظام " دانست و اشک ریخت که شاید نتوانسته و هیچ وقت هم نتواند حق شهدا را ادا نماید.

حاتمی کیا اشک ریخت و نالید و گفت که این ناله ۲۰ ساله شده و فقط ناله من آرام شده و ضعیف چون خسته ام ولی همچنان ناله همان ناله هست .

حاتمی کیا این بار نه درکنار راین بر سر خدا فریاد کشید بلکه در "پارک ملت" آرم اشک ریخت  و از نامردی ها نالید.

حاتمی کیا نالید و اشک ریخت که چگونه یک عده "که من آنها را همان کوتوله های کشور می نامم که در همه عرصه های مدیریتی کشور مانند علف هرز پخش شده اند" به خاطر خواسته های غلطشان از دادن یک تیر به او دریغ می دانند ولی حاتمی کیا ثابت کرد که چگونه به خاطر همین کم بینی ها و کج فهمی ها با یک تیر مشکی "آژانس شیشه ای" می سازد که امروز به جرات می توان گفت جزء بهترین ها و شاید هم بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران می باشد.

و باز هم استاد بی بدیل سینمای ایران می تواند این را بارها و باره ها ثابت کند. که ثابت هم کرده است.

حاتمی کیا در "گزارش یک جشن" ثابت کرده بدون هیچ تیر و تفنگی سینمای ایران را متحول و متعجب می کند که این روزها اکران نشدن " گزارش یک جشن" بهترین سندیست که فیلم حاتمی کیا مبتنی بر واقعیت های جامعه ساخته می شود.

حاتمی کیا امشب در "پارک ملت " از بی مهری ها گفت و گفت که این بی مهری ها فقط نسبت به "دعوت " نبوده ، بلکه نسبت به یک "تو گوشی" در فیلم "مهاجر" هم بوده. حاتمی کیا گفت که اعتراضات فقط نسبت به "به رنگ ارغوان " نبوده که به "از کرخه تا راین" هم بوده. حاتمی کیا گفت که همانطور که دوستان خیر خواه من می گن که چرا "گزارش یک جشن " را می سازی همان دوستان روزی می گفتند که فیلم نامه "آژانس شیشه ای" را بسوزانم.

چند ماه یش بود که به لطف حاج ناصر وکیلی توی یکی از سالن های  اریکه ایرانیان شاهد اکران " گزارش یک جشن " بودم فیلمی که باید گفت یک بار دیگر حاتمی کیا تمام فن وحرفه را کنار گذاشته و همچون " آژانس شیشه ای" فقط با دل نوشته. و ای کاش عموم مردم یکبار دیگر شاهد شاهکار حاتمی کیا باشند.

اصلاً یک عده هستند که هم با " حاج کاظم ، آژانس شیشه ای" هم با "مرتضی راشد ،موج مرده " و هم با "هوشنگ،به رنگ ارغوان" حاتمی کیا مشکل دارند. این عده زیاد که هر روز زیادتر هم می شوند از  " بانوی ، گزارش یک جشن" حاتمی کیا هم می ترسند.و اصلاً باید گفت که عده ای کوتوله با تفکر حاتمی کیا مشکل دارند. همین و بس.

و فقط می توان گفت که حاتمی کیا بزرگ در بین این کوتوله ها و کوچولو ها مجبوری بمانی و بمان و فیلم بساز و کوتوله ها را در فیلم هات بکوب و فقط به خاطر شهدا و خواست خانواده هاشون بمان و بساز که خوب می سازی.

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 71 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

اشک‌ها و انتقادهای حاتمی‌کیا در برنامه زنده+سرنوشت آخرین فرزند او

فرهنگی  - ابراهیم حاتمی‌کیا زمانی که بارها از سوی مجری برنامه تحت فشار این سوال قرار گرفت که چرا دیگر راجع به دفاع مقدس فیلم نمی سازی، بعد از کمی مکث با چشم هایی اشک آلود از برخی گلایه های خانواده شهدا و دست های خالی خود سخن گفت.

به گزارش «24»، ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان محبوب و شناخته شده سینمای کشورمان، شب گذشته در اظهاراتی انتقادی، فضای فیلم سازی در کشور را به هیچوجه برای بیان محتوای بسیار غنی هشت سال دفاع مقدس مناسب ندانست و بارها و به انحاء مختلف تاکید کرد که از جنگ هشت ساله تحمیلی، هیچ چیزی را برای مردم از دریچه سینما بازگو نکرده ایم.

 

وی با اشاره به دوران ابتدایی فیلم سازی خود گفت: «آن روزها تکرار نشدنی است، چرا که برای ساخت یک فیلم و مثلا درخواست ادوات جنگی، همه مرا می شناختند و به راحتی همکاری می کردند؛ اگرچه بارها در حین فیلمبرداری هم بنا به دلایلی کارم را لنگ گذاشته اند _ مانند فیلم برج مینو _ اما امروز برای گرفتن یک فشنگ باید در یک مسیر اداری قدم بردارم و پیش افرادی گردن کج کنم که اصلا زبان مرا نمی فهمند و نمی توانیم با هم دیالوگ داشته باشیم.»

 

حاتمی کیا اضافه کرد: «این مسئولان عزیز می خواهند مستقیم حرف هایی را از دریچه سینما به مخاطب بگویند که من بلد نیستم ضمن اینکه قرار ما این بوده که در کار هنری و تبلیغاتی، آنها به ما اعتماد کنند که این اعتماد امروز وجود ندارد؛ زبان ابتدایی این مسئولان را من نمی فهمم!»

 

کارگردان فیلم «آژانس شیشه ای» که در برنامه «پارک ملت» سخن می گفت با اشاره به اینکه در یک دهه گذشته، سینمای ما در حوزه جنگ حرفی برای گفتن نداشته، از قهر صددرصدی مردم با این ژانر خبر داد و گفت: «ما در این حوزه عقب نشینی داشته ایم، متن و محتوای جنگ در آثار سینمایی ما کجاست؟ کار را به جایی رسانده ایم که در یک سریال به بهانه ای وارد جنگ می شویم که اصلا قابل قبول نیست و معلوم نیست چه شده!»

 


حاتمی کیا در توضیح این جمله و با اصرار مجری نام سریال «نابرده رنج» شبکه سوم را آورد و ادامه داد: «با این امکانات و اعتبارات ساخت چنین مجموعه هایی یک عقب نشینی بزرگ است نسبت به آنچه در جبهه ها وجود داشته و باید از جنگ روایت شود البته این تقصیر آن عزیزی که این سریال را ساخته نیست مشکل از جای دیگری است!»

 

وی که در بیان نبود فیلم سینمایی مربوط به جنگ تحمیلی هیچ اشاره ای به ساخت «اخراجی ها» در چند سال اخیر نکرده بود؛ از فیلمسازانی چون احمدرضا درویش، کمال تبریزی، رسول ملاقلی پور به عنوان فیلمسازانی نام برد که درباره متن جنگ کارهایی انجام داده اند.

 

مجری برنامه پارک ملت اما در میان حرف های حاتمی کیا، از اخراجی ها نام برد و گفت به هر حال مردم این فیلم را که احتمالا نه من و نه شما آن را نمی پسندیم، دیدند و انتخاب کرده اند و این یعنی مردم با سینمای جنگ قهر نکردند. و بعد از نتایج نظرسنجی در برنامه خود یاد کرد اما نگفت که بعد از یک هفته چند نفر در نظر سنجی برنامه پارک ملت شرکت کرده اند تا آمار مشارکت مردمی مورد نظر آقای مجری مشخص شود!

 

حاتمی کیا گفت: «یک نکته اینجا وجود دارد و آن اینکه گاه من کارگردان از مردم جلو می افتم و چیزهایی را می بینم که بعدها خودش را نشان می دهد و گاه مردم دست مرا می گیرند؛ گاهی این دو چنان در هم تنیده می شود که مشخص نیست چه کسی دارد دیگری را پیش می برد اما اگر من بخواهم عنان خودم را دست مردم و گیشه بدهم دیگر حاتمی کیا نیستم و نمی توانم فیلم بسازم. تهیه کننده های زیادی به من مراجعه می کنند اما من یاد نگرفته ام اینونه فیلم بسازم.»

 

مجری برنامه با بیان اینکه می گویند شما عزیزکرده هستید و همه چیز در همه حال در اختیار شما هست؛ از روند فیلم سازی حاتمی کیا پرسید که او گفت: «من همیشه با این استرس فیلم ساخته ام که این فیلم احتمالا پخش نخواهد شد و هیچوقت نشده فیلمی بسازم و این نکته اذیتم نکند. از زمان دیده بان که به خاطر سیلی که فرمانده به گوش سرباز خود می زند و جواب کلی آدم را داده ام؛ تا همین امروز همین داستان تکرار شده است.»

 

وی افزود: «بعد از ساخت از کرخه تا راین که واقعا با مشکلات زیادی ساخته شد، یک پرونده 500صفحه ای درباره این فیلم مبنی بر شکایات جانیازان به دفتر رهبری فرستادند. همین رفتار درست سر هر کدام از فیلم های من تکرار شده است. من در چنین شرایطی فیلم ساختم.»

 

به گزارش «24»، مجری برنامه بارها برای به چالش کشیدن حاتمی کیا از عباراتی همچون «می گویند آقای حاتمی کیا عوض شده» و یا «گفته می شود شما از سینمای جنگ دلزده شده اید» و...استفاده کرد که واکنش های حاتمی کیا در نوع خود جالب توجه بود. وی گفت: «من عوض نشده ام، تغییر کرده ام که طبیعی است اما عوض نشده ام. فیلم دعوت را من خیلی دوست دارم اما درباره اش کلی حرف و حدیث شنیدم که مثلا تو برگرد به سینمای جنگ! وقتی فضا برای ساخت فیلم جنگی آنطور که بوده و من می خواهم روایت کنم وجود ندارد؛ چه کنم؟»

 

وی افزود: «در دیدارها و مجالسی که گاه دعوت می شوم، برخی فرزندان شهدا و یا خانواده شهدا یقه مرا می گیرند حرفی برای گفتن ندارم اما آنها فکر می کنند همه چیز دست ماست؛ به خدا اینطور نیست. من خیلی دوست دارم از فرزندان شهدا بگویم. خانواده شهدا امروز کاکل نظام هستند اما به متلک تبدیل شده اند در جامعه. خودشان هم این ها متلک ها را می شنوند. فرزند شهید تا به من می رسد می گوید من سهمیه ای نیستم. خب چه اتفاقی در جامعه افتاده که باید اینطور با اینها برخورد شود. یکی از همین فرزندان شهدا به من می گفت آقا ما حاضریم همه سهیمه هایی که نگرفته ایم را بدهیم تو پدر ما را به ما برگردان!»

 

بنابراین گزارش؛ حاتمی کیا برای ادامه حرفهایش بغض کرد و برای لحظاتی مکث کرد و بعد با چشمانی اشکبار ادامه داد: «چطور می خواهیم جواب بدهیم. من وقتی فکرش را می کنم که جنگ را اصلا در سینما عرضه نکرده ایم، غصه می خورم. غصه بزرگ من این است که آنطرف یقه ما را بگیرند و بگویند چه کردی و ما شرمنده شان باشیم. کاری نکردیم برای اینها کاری نمی شود کرد در این فضا...مثلا منش این کسانی که در جبهه ها بودند کجا روایت می شود؛ در یک گردان خشاب نبود، فشنگ ها را توی زیرپوش شان می ریختند، قمقمه آب نداشتند، هر چند نفر یک گالن آب پشت کول یک رزمنده می انداختند. هر دو نفر یکی اسلحه داشت و...خب اینها را ما دیدیم و حالا کجای سینما و تلویوزیون ماست؟»

 

وی ادامه داد: «مردم دعا کنند، دعا کنند بتوانیم حرف بزنیم و مسئولان تحمل کنند و اعتماد کنند. من هم دوباره بتوانم برای بچه های جنگ فیلم بسازم.»

 

حاتمی کیا همچنین در پاسخ به اینکه برخی می گویند شما جشنواره زده شده اید گفت: «الحمدلله در جشنواره های خارجی که ما را راه نمی دهند در داخل هم بارها اعلام کرده ام نمی خواهم در جشنواره فجر قضاوت شوم اما عوامل همراه من در یک فیلم که گناهی نکرده اند؛ آنها می خواهد دیده شوند. اگرچه اساسا من مفهوم رقابت را نمی فهمم؛ آقای کیارستمی یک نگاه دارد، آقای مهرجویی یک نگاه دارد، آقای ...من هم یک نگاه دارم چطور می شود اینها را در کنار هم قضاوت کرد! ضمن اینکه در حال حاضر هم خارجی ها ما را تحویل نمی گیرند و هم داخلی ها.»

 

وی خاطر نشان کرد: «البته برخی رفتارهای داخلی و بی اعتمادی ها باعث شده برخی دوستان موکت قرمز خارجی ها را بیشتر بپسندند و من امیدوارم این محبت خارجی ها از دل برخی همکاران ما برود.»

 

شهیدی فر گفت منظورتان فرش قرمز است که حاتمی کیا گفت: نه بابا این موکته!

 

وی در مورد آژانس شیشه ای هم دو نکته قابل تامل گقت، اول اینکه برای ساخت این فیلم هیچکدام از دوستان و همکارانش موافق ساخت فیلم نبوده اند و همه او را نهی کرده اند اما او کار را ساخته و دوم اینکه آژانس شیشه ای یک فیلم دفاع مقدسی نیست، یک فیلم در ژانر اجتماعی است.

 

به گزارش «24» ابراهیم حاتمی کیا، سال گذشته در برنامه «راز» نیز بسیاری از این حرف ها را بیان کرده بود و برای همین هم در پاسخ به برخی سوالات شهیدی فر چندین بار اعلام کرد: «این حرف های امروز من نیست، بروید مصاحبه های مرا بخوانید؛ من سالهاست دارم اینها را فریاد می زنم. کسی گوشش بدهکار نیست.»

 

شهیدی فر در بخشی از برنامه راجع به «گزارش یک جشن» پرسید که حاتمی کیا گفت: «اوضاع خوبه! شهر امن و امانه! همه چیز عالیه! درباره اش صحبت نکنیم بهتره! شما به برنامه ات برس و من هم به زندگیم برسم، بیخیال! امشب درباره همین سینمای جنگ حرف بزنیم.»

 

به گزارش «24»، مهدی عسگرپور، مدیرعامل خانه سینما که مهمان تلفنی برنامه شد، ضعف نگاه مدیریتی را در نبود آثار مربوط به دفاع مقدس گوشزد کرد و حرف های حاتمی کیا را تایید کرد و بهترین فیلم او را هم اژانس شیشه ای دانست. وی روز تلود حاتمی کیا را هم تبریک گفت. حاتمی کیا هم اعلام کرد که جشن تولدش امشب بوده که به تلویزیون آمده و ...

 

بنابراین گزارش، حاتمی کیا که فیلم هایش را فرزندان خود اعلام کرد که با هر یک خاطراتی از پشت صحنه دارد، در پایان برنامه درباره گزارش یک جشن گفت: «من سه سال برای فیلمنامه این فیلم وقت گذاشتم و از کسی بابت این سه سال پول نگرفته ام حالا می آیند در روزنامه شان مثلا افشاگری می کنند که فلانی از فارابی وام گرفته و ...بله من برای ساخت یک فیلمی وام گرفتم و با آن فیلم ساختم. از رانت دولتی که استفاده نکردم. الحمدلله همیشه خواستم نگاه عرضه و تقاضا بر اساس توانمندی خودم را بسنجم و به دولت وصل نبودم. ضمن اینکه سینما با روزنامه فرق دارد، روزنامه ای که مواضع این هفته اش با مواضع هفته قبلش زمین تا آسمان فرق می کند؛ زنده باد امروزش به مرده باد هفته بعد تبدیل می شود و اصلا به روی مبارک هم نمی اورد با ساخت فیلم سینمایی خیلی فرق دارد!

حاتمی کیا، همسرش را قهرمان زندگی اش دانست و با اشاره به اینکه همسرش او را در این فشارها و هجمه ها حفظ می کند و مثل کوه ایستاده است، برنامه را با دعا برای عاقبت به خیری خود و همه به پایان برد.

 

گزارش خبرنگار «24آنلاین» حاکی است که ابراهیم حاتمی کیا در جریان دیدار سال 1385 کارگردانان با رهبر انقلاب، همین گلایه ها را به زبانی دیگر مطرح کرد و گفت ما برای فیلمسازی درجه می خواهیم تا در مقابل درجه داران مسئول در این حوزه مجبور نباشیم گردن کج کنیم...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 70 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)
شرمندگی، فریاد، بغض و خشم‌ ابراهیم حاتمی​کیا در تلویزیون

شرمندگی، فریاد، بغض و خشم‌ ابراهیم حاتمی​کیا در تلویزیون

فرهنگ > چهره‌ها  - ابراهیم حاتمی کیا، در شب تولدش در یکی برنامه زنده تلویزیونی «حرف​های ناگفته» صریحی را مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم حاتمی​کیا یکشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی پارک ملت مروری گذرا بر تاریخ سینمای جنگ و فضایی داشت که آثارش را در آن خلق کرده​است.

درادامه بخش​هایی از سخنان ابراهیم حاتمی​کیا را می​آید:

  •  نام فامیل من حاتمی​کیا نبود و چون در مدرسه بچه​ها فامیل من را که نمدی بود، نمکی صدا می کردند پدرم فامیل​مان را عوض کرد.
  •  فکر می کردم افق کارم فیلمبرداری است ولی این​گونه نبود و به سوی نوشتن آمدم.
  •  اولین بار بنا نبود که سلاح دستم باشد.
  •  وقتی رفتم اسلحه دستم بود؛ دیدم طبعم با اسلحه سازگار نیست؛ مثل بچه​های جهاد. نگاهم نقد منفی نبود و ماشه​ام جور دیگری بود.
  •  غریبی ما این بود که می​خواستم به خانواده​ام تفهیم کنم کاری که می کنم[فیلمسازی] مقدس و ارزشی است و آنها نمی​پذیرفتند. اگر می​جنگیدم می​پذیرفتند مخصوصا وقتی به سینمای داستانی کشیده شدم.
  •  اگر جنگ نبود فکر نمی​کردم به سینما می​آمدم. سینما برای من جوری رسالت و وظیفه بود و زحمتی که باید بکشم و من باری را سبک کنم و این دلایل هنوز ادامه دارد. من هنر را برای هنر نمی​دانم.
  •  دوست دارم وارد حوزه​هایی شوم که تجربه نشده.
  •  یک بار آقای قرائتی گفت بیا درباره نماز فیلم بساز گفتم حاج آقا ما در حوزه جهادیم!
  • چیزی به اسم سفارش از بیرون را نمی​فهمم. عین عسل باید شهد در وجودم بنشیند. بخشی از هنر تجلی نفس است فقط باید گفت که خدا کند عاقبت بخیر شویم!
  •  سینما خیلی منیت دارد و مرز باتلاقش خیلی سریع است و آدم را سریع می​بلعد ولی آن​هایی که از این باتلاق رد می​شوند تاثیر گذارند.
  • آنقدر کارهایم پخش می​شود که شرمنده می​شوم. هر سال فیلم​های ما دارد پخش می​شود. از بس کم هستیم. دهه محرم، هفته جنگ و... همه ما را می​خواهند و دیده می​شویم و گل سر سبدیم. همین که مستقل می​شویم قابل هضم نیست. باید در 365 روز هضم شود.
  •  در این ایران چیزی به اسم پاتوق ندارم. رفیق​های من بیشتر همکارانم هستند. وقتی که در سپاه بودم سمعی بصری سپاه تهران بودیم.
  •  همیشه این حس را که ممکن است فیلمم پخش نشود، وجود داشته است.
  •  هیمشه این بحث هست، این که عزیز این سیستم هستم،  می​گفتند به آلمان رفته، بودجه ارزی و.. در صورتی که در خانه​ای که کاروان​سرا بود کار و زندگی می​کردیم. لحظه برگشتن در هواپیما داشتیم سکانس​های پایانی را می​گرفتیم.
  •  در خاکستر سبز فیلم نامه ای زیر بغل زدم و به کشوری رفتم که هیچ شناختی به آن نداشتم. الان از اینجا تا کرج باید برنامه داشه باشم. نمی​دانم آن موقع چه انرژی و باوری بود!!
  •  آن موقع به اگر اگرها فکر نمی کردیم.
  •  اگر آن دنیا بخواهم سرم را بلند کنم فیلم «دعوت» یکی از فیلم​هایی است که به بهانه آن سرم را بالا می​گیرم.
  •  راست می​گویند که برو فیلم​های جنگی​ات را بساز ولی معلوم نیست که ما درست می​گوییم یا مردم درست می​گویند. عزیزانی به شکل تشویقی و تهدیدی می​گویند.
  •  دیگر فیلمی که فضای بچه​های جنگ را تعریف کند نداریم. نمی​دانم از کی این انحراف و کج شدن آغاز شد. یک چیزی را مردم می خواهند و یک چیزی را جبهه رفته​ها و یک چیزی را مسئولان می​خواهند.
  •  من آن موقع می​رفتم پیش فرمانده لشکری که من را می​شناخت. الان باید در لابیرنتی بروم که هر لحظه بخواهند من را زمین می​زنند و به حقارت می​اندازند.
  •  آزمایش​های ما باید جواب بدهد. تست زدن پول و وسیله می​خواهد.
  •  مثال می​زنند و می​گویند برو سرباز رایان بساز. تو این را می​گی که من را تحقیر کنی!؟ یک چیزی بگو که بگنجد!
  •  وقتی موج مرده ساختم یک عده​ای عصبانی شدند. اگر عصبانی شوند بد نیست ولی این​ که مانع شوند بد است.
  •  برای هر دانه فیلمم جنگیدم تا یک فیلم بسازم.
  •  آن چیزی که در ذهن مسئولی که به من تفنگ می​دهد و آن چیزی که در ذهن من است خیلی متفاوت است.
  • در حوزه تبلیغات من می​فهمم که چکار باید کرد.
  •  سینمای جنگ فیلم کم دارد. از این گلستان جنگ نگفتیم به والله.
  •  از همان روزی که مدیریت شد به اینجا رسیده​ایم. چرا در حوزه جنگ اینقدر به جایی می​رسیم که سریال «نابرده رنج» ساخته می​شود.
  • عقب نشینی رخ داده. ما گوشه​ای نشسته​ایم و عقب نشینی مثل عقب نشینی فاو رخ داده است.
  •  سینمای فرتوت قدیمی کهنه است. نسبت مردم با سینمای جنگ و رابطه​شان با فیلم​های جنگی چگونه است؟ فیلم​هایی که درباره متن جنگ است. چند تایی مرحوم ملاقلی پور ساخته و چند تایی درویش و یکی را کمال ساخته. در دهه اخیر چه کسی را بگویم؟!!
  •  افرادی که الان هستند بیایند بگویند که چه کرده​اند. اگر نتیجه اش فیلم​های تلویزیونی درباره جنگ است که خیلی عقب نشینی است.
  •  مردم کاملا با سینما قهر کرده​اند.
  •  به خداوندی خدا! از این جنگ خیلی حرف می​شود بیرون کشید. بیست سال است که دارم می​گویم ولی گوش شنوایی نیست.
  •   کجا از فرهنگ​هایی که رفتند حرف زدیم. کجا از متوسلیان حرف زدیم؟
  •  جشنواره​ها سینمای ما را از رمق انداخت. خداوند انشاالله محبت موکت قرمز را از دل ما بیرون کند.
  •  مدیریت​ها هم برخی اوقات کاری می​کنند که انرژی فیلمسازان جوان به سمتی که آن​ها می​خواهند رفته است.
  •  یکی از ضربه​های سینمای محتضر ما این است که برخی سینماگران حرف تازه​ای ندارند و می​خواهند به هر نحوی مردم به سینما بیاورند.
  •  ما نه این طرف [داخل] جایی داریم و نه آن طرف[در جشنواره های خارجی].
  •  الان در سینما جنگیدن برای بقا داشتن خیلی سخت است. بقا خیلی سخت شده است.
  •  الان وقتی در دانشگاه​ها خاطره​ای از جنگ می​گویم، می​بینم که چطور دانشجوها سحر می​شوند.
  •  سه سال برای «گزارش یک جشن» چیزی نگرفته​ام. روزنامه​ای فاش کرده بود که از فارابی پول گرفتم. من که از خودم پول نداشتم.
  •  به حضرت عباس در برابر خانواده های شهدا حرفی برای گفتن ندارم. چند دقت پیش عزیزی آمد و حرفی مطرح کرد. از بچه​هایی که بزرگ و رشید شده​اند ولی نمی توانم.
  •  انشالله هیاتی شکل بگیرد که بتوانیم حرف هایی بزنیم. نیاز به آزادی عمل داریم.
  •  من از روزی می​ترسم که سرم را نتوانم در برابر خانوده​های شهدا بلند کنم.
  •  این ها رفتند.......[قطع سخنان حاتمی کیا و ادامه جملات با بغض] تنها دغدغه​ام این است که نتوانم سر بلند کنم. نجابت می کنند و فکر می​کنند که همه چیز دست ماست. خانواده شهید یعنی کاکل نظام. الان سهمیه جزو متلک​های این جامعه است. به قول یکی از این​ها همه​اش مال تو فقط بابام را به من بده!
  •  اگر بگویند حرف روز را بگو دوست دارم از این ها حرف بزنم.
  •  وقتی می​خواستم آژانس را بسازم دوستانم می​گفتند نساز. یک عزیزی گفت فیلمنامه را بسوزان.
  •  چاه فریادهایم همسرم است.

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 65 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

نقشه آنلاین ترافیک تهران را اینجا ببینید

شرکت کنترل ترافیک تهران ، نقشه آنلاین ترفیک تهران را در تارنمای خود قرار داده است . این نقشه هر 5 دقیقه یکبار به روز می شود. این اقدام می تواند در کاهش حجم ترافیک و انتخاب مسیر مناسب پیش از خروج...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 51 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

شناسنامه‌های جدید آمد+عکس

سازمان ثبت احوال كشور از اواسط سال گذشته اقدام به تغيير و تعويض شناسنامه‌هاي ايرانيان كرد و به اين ترتيب شناسنامه‌هاي قرمز رنگ ايرانيان پس از چندين دهه با تغييراتي در ظاهر، جاي خود را به...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 54 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

کشور دچار بیکاری پنهان شده است

بیکاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نسبت جویندگان كار فارغ التحصیل دانشگاهها در سالهای برنامه اول، دوم و سوم توسعه به كل جویندگان كار در استان، حدود ۴ درصد را تشكیل می داده است...


داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 58 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

این زن سومین مقام ارشد روسیه شد +عکس

زن روسیه

یك سیاستمدار زن روز چهارشنبه به ریاست پارلمان روسیه رسید وبه این ترتیب سومین مقام ارشد روسیه را از آن خود كرد. "ولنتینا ماتوینكو" با اكثریت آرای نمایندگان شورای فدراسیون روسیه به این مقام...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 52 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

جدیدترین آلبوم محسن چاووشی وارد بازار می‌شود

سنتوری

جدیدترین آلبوم محسن چاووشی با نام سنتوری به بازار می‌آید. این آلبوم که در واقع بازاجرایی است از ترانه‌های فیلم سنتوری با صدای محسن چاووشی و آهنگسازی اردوان کامکار مهرماه وارد بازار موسیقی...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 44 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

تلاش ایران برای ثبت زبان فارسی به عنوان هفتمین زبان رایج جهان

فارسی

تلاش‌های ایران برای ثبت فارسی به عنوان هفتمین زبان رایج بین‌المللی با همکاری رایزنان فرهنگی کشورمان در افغانستان و تاجیکستان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری مهر، تلاش‌های ایران برای ثبت فارسی...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 49 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

حضور فیتیله ای ها و نیوشا ضیغمی در مزار شهدا+عکس

4706_586

با آغاز هفته دفاع مقدس، مردم در سراسر کشور با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا مجددا با آنها تجدید میثاق کردند. پنجشنبه شب بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی "فی تی له و ماه پیشونی" که چندی است...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 54 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

رونمایی از تندیس رضا ناجی در تبریز+عکس

رضا ناجی 

به مناسبت روز جهانی سینما و با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تندیس رضا ناجی بازیگر جهانی تبریز در محوطه مجتمع سینمایی 29 بهمن پرده برداری شد. تندیس رضا...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 79 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

واریز یارانه مرحله هشتم هفته دوم مهر

یارانه

بهروز مرادی گفت: مبلغ یارانه نقدی مرحله هشتم به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در هفته دوم مهرماه واریز می‌شود. به گزارش فارس، بهروز مرادی مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت:...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 50 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

رشد قیمت سکه متوقف شد

سکه 

در حالی که طی ماه های گذشته قیمت انواع سکه در بازار با نوساناتی رو به بالا افزایش چشمگیری داشته است، در هفته جاری رشد قیمت ها تقریبا متوقف شده است. به گزارش مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 53 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

اقدام عجیب بازیکن تیم بایرن در حمایت از خاندان ˝قذافی˝

فرانک لیبری

به نقل از خبرگزاری آلمان، "فرانک ریبری" بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و هافبک تیم بایرن مونیخ آلمان که به تازگی صاحب یک پسر شده است، در اقدامی تأمل برانگیز نام فرزند دیکتاتور لیبی را برای فرزند...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

سید حسن خمینی: در جامعه ما دروغ حتی به اندازه شرب خمر هم قباحت ندارد

سید حسن خمینی

سيدحسن خميني گفت: شايد رسانه‌اي نتواند همه حقيقت را منتشر کند اما هرگز نبايد دروغ بگويد. به گزارش انتخاب، حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني در جمع اعضاي هيات تحريريه روزنامه فرهنگ آشتي به...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

اخراج هنرپیشه معروف بخاطر انتقاد +عکس

کیم دلانیبه نقل ازفارس، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد یک هنرپیشه معروف آمریکایی و ستاره فیلم "همسران ارتش"، به خاطر سخنان تندی که در جلسه تقدیر از "رابرت گیتس"، وزیر دفاع سابق آمریکا ایراد کرد، از...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

احمدی مقدم: عده ای دریاچه ارومیه را دستاویز ایجاد تشنج کرده اند

احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نسبت به برخی اعتراض ها درباره خشک شدن دریاچه ارومیه، انتقاد کرد. سردار اسماعیل احمدی مقدم در اردبیل گفت: موضوع دریاچه ارومیه یک واقعیت و یک مشکل زیست محیطی است و زندگی...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 53 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

مرگ روزانه ۱۰ معتاد براثر مواد مخدر

معتادمشاور کمیسیون اجتماعی مجلس از مرگ روزانه 10 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور خبر داد. دکتر مجید ابهری در گفتگو با مهر افزود: با توجه آمار پزشکی قانونی سال گذشته 3 هزار و 650 نفر بر اثر اعتیاد...


داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 46 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

آتش‌سوزی در ساختمان وزارت کشور

وزارت کشور بخشی از ساختمان وزارت کشور دچار حریق شده بود که از سوی آتش‌نشانی به سرعت مهار شد. امروز ظهر در قسمتی از ساختمان وزارت کشور حریقی به‌وجود آمده بود که با سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی این حریق...


داغ کن - کلوب دات کام
درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 22,651
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---