loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 125 دوشنبه 1390/07/25 نظرات (3)

راه های پنهان كردن تلويزيون    _ تلویزیون را کجای نشیمن قرار دهیم؟

آيا شما نيز از شلوغي به‌وجود آمده در اتاق نشيمن خود خسته شده‌ايد؟ تلويزيون از عناصري است كه به اين شلوغي دامن مي‌زند. با ايده‌هاي كاربردي زير مي‌توانيد اين عنصر را در زمان‌هايي كه استفاده نمي‌شود از ديد پنهان كنيد.
برترین مجله اینترنتی ایران

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 117 دوشنبه 1390/07/25 نظرات (0)

زنان چگونه این همه حرف می زنند؟!

 
احتمالا شنيدن اين خبر اصلا براي مردان عجيب نيست. تحقيقات نشان مي‌دهد زنان معمولا 5 ساعت در روز يعني نزديك به يك سوم از اوقات بيداري خود را صرف صحبت كردن با دوستان و شايعه پراكني مي‌كنند.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 153 دوشنبه 1390/07/25 نظرات (0)
لوازم آشپـزخانه جـالب و خلاقـانه


گزیده ای از تصاویر لوازم آشپزخانه جالب و خلاقانه را می ببینید که اگر تولید آنها در آینده میسر شود تا حد زیادی می تواند به تسریع در آماده سازی غذاهای خوشمزه، کدبانوهای خوش سلیقه را کمک کند.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 120 دوشنبه 1390/07/25 نظرات (1)
یک برج هرمی وارونه با ۶۵ طبقه در زیر زمین !


Earthscraper که توسط گروه معماری مکزیکی BNKR Arquitectura طراحی شده، آسمانخراشی مفهومی و وارانه با ۶۵ طبقه میباشد که در زیر زمین قرار خواهد گرفت. ایده طراحی برج معکوس در مرکز شهر مکزیکو پایتخت مکزیک برای مقابله با قوانین ساخت برج هاست. براساس قوانین پایتخت، حداکثر طبقات برج ها می بایست هشت طبقه باشد و تخریب ساختمان های قدیمی نیز ممنوع می باشد.

این ساختمان در مرکز شهر مکزیکو سیتی ۳۰۰ متر پایین تر از سطح دریا ساخته میشود و تیم معماری این برج سعی کرده است از طراحی تاریخی مکزیکی در طراحی آن استفاده کند. ۱۰ طبقه ی بالایی این ساختمان به موزه و مرکز فرهنگی آزتک‌ها اختصاص داده شده است و در طبقات زیرین آن خرده فروشی، آپارتمان های مسکونی و مناطق تجاری قرار خواهند گرفت. محققین این طرح، این فضای زندگی متفاوت را بدور از مشکلات مرتبط با آلودگی های درون شهری دانسته اند.

سطح این هرم وارونه، از شیشه ساخته خواهد شد و علاوه بر اینکه ورود نور طبیعی و هوای آزاد به آن میسر است، ساختار درونی این ساختمان در واقع توخالی است بطوریکه توسط پلهایی که در درون آن قرار میگیرند میتوان امتداد و اعماق ساختمان را بخوبی مشاهده کرد.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 107 شنبه 1390/07/23 نظرات (0)
کـاریکـلماتـور !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کاریکلماتور، زبان گویایی‌ است که شوخی می‌کند، می‌خنداند و به طعنه سخن می‌گوید، به ناهنجاری‌ها و بدی‌ها شلیک می‌کند و گاهی ناملایمات و سختی‌های زندگی را با طنز تلخ بیان می‌کند. دردهای اجتماعی را خوب می‌شناسد و هر اتفاق کوچکی را شاید کمی اغراق‌آمیز با نیشخندی کنایه‌دار مورد توجه قرار می‌دهد و می توان گفت یکی از جلوه‌های زیبای ادب و هنر معاصر است. کاریکلماتور حاصل پیوند "کاریکاتور" و "کلمه" است. این نامی است که احمد شاملو بر نوشته‌های پرویز شاپور گذاشت. چون به نظر شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی بود که با کلمه بیان شده ‌بود و بقول سهراب گل هاشم، به بازی با کلمات و شوخی با کلمات هم کاریکلماتور گفته میشود.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 105 شنبه 1390/07/23 نظرات (0)

مردم چه می گویند ؟!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

می خواستم به دنیا بیایم، در یک زایشگاه عمومی؛ پدر بزرگم به مادرم گفت: فقط بیمارستان خصوصی! مادرم گفت: چرا؟... پدر بزرگم گفت: مردم چه می گویند؟!...

می خواستم به مدرسه بروم، همان مدرسه ی سر کوچه ی مان؛ مادرم گفت: فقط مدرسه ی غیر انتفاعی! پدرم گفت: چرا؟... مادرم گفت: مردم چه می گویند؟!...

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 88 شنبه 1390/07/23 نظرات (0)

معرفی پردرآمد ترین وبسایت های دنیا

وبسایت‌هایی که در هر ثانیه 1میلیون تومان درآمد کسب می کنند 

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادرند در هر ثانیه 1هزاردلار کسب درآمد کنند. در ادامه فهرستی از پردرآمدترین سایت‌های جهان و ایران آورده شده‌است هرچند که نوع کسب درآمد سايت‌های ایرانی با سایر وب سایت‌های جهان بسیار متفاوت است.



 
1-Amazon.Com
در آمد سایت آمازون به میزان 34 میلیارد دلار است. این سایت معروف در هر ثانیه 1هزاردلار درآمد کسب می‌کند. تاریخ تاسیس این سایت به سال 1994 بر می‌گردد و در حال حاضر 33هزار و 700 نفر کارمند دارد. سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است. درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پربازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیرمجموعه خود دارد.

 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 88 شنبه 1390/07/23 نظرات (0)

10 خودروی میلیون دلاری

تعداد خودروهایی که با برچسب قیمت میلیون دلاری عرضه می شوند، چندان زیاد نیست.

خودروهای لوکس و سوپر اسپرتی که در نهایت محدوده قیمت خود قرار داشته و به تعداد محدود که معمولا کمتر از 100 دستگاه بوده تولید می شوند. خریداران این خودروها نیز افرادی خاص یا همان قشر فوق ثروتمند جهان هستند.  

مسلما این خودروها برای انجام خرید روزانه، رساندن بچه ها به مدرسه و یا رفتن به یک رستوران تولید نشده اند. بسیاری از آنها دارای موتوری با دو توربو شارژر بوده که قابلیت رسیدن به سرعت هایی بالاتر از 200 مایل بر ساعت را فراهم کرده و در کسری از ثانیه می توانند به این مهم دست یابند. 


 

 

 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 51 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (0)

معرفی زیباترین جاده های ایران

جاده های ایران را از این زاویه ببینید

جاده، نماد رفتن است و رسیدن . نماد نماندن و دوری از رخوت و رکود و نماد حرکت و شادابی. اما جاده همیشه به معنای مسیر عبور نبوده و نیست بلکه بسیاری از جاده ها خود جاذبه ای زیبا برای گذران خستگی رهگذرانند.

در این ایمیل شما را با چند جاده زیبا و دیدنی کشور آشنا می کنیم.
 

 

1. هراز

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 53 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (0)
شباهت یا حقیقت واقعی
هنر عکاسی دنیایی از تکنیک‌ها برای باور نگاه من و تو است.
دیگر به آنچه چشم هایتان می‌گویند، اعتماد نکنید. باور کنید، عکس‌های حاضر همه از روی ماکت‌های دست ساز یک عکاس خلاق گرفته شده است.
 
http://hamshahrionline.ir/images/2010/8/image_1.jpg
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 54 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (0)

مواظب دوربين هاي مخفي جديد باشيد!

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

Myup Image Hosting

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 51 دوشنبه 1390/07/18 نظرات (0)

زنبور درمانی

 

 

یونانیان در قدیم از عسل و موم برای تهیه انواع غذاها استفاده می کردند. بعدها، نیش زنبور برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شد. بقراط و کنفوسیوس (فیلسوف چینی) از این روش برای درمان بیماران استفاده می کردند.

به خاطر آگاه شدن مردم از اثرات بد داروها، مردم رو به درمان های طبیعی آوردند.

مطب های زیادی برای درمان با نیش زنبور در چین گشایش یافت و به سرعت این روش درمانی دراروپا و آمریکای شمالی رایج شد.

زنبور درمانی یکی از انواع آپی تراپی می باشد که در این نوع، تولیدات زنبور برای درمان به کار می رود. در این نوع درمان از گرده افشانی توسط زنبور، موم، عسل خالص و غذای مورد مصرف توسط نوزادهای زنبورها استفاده می شود.

به طور خلاصه، زنبوردرمانی به عنوان جاشینی برای مداوای بیماران به کار می رود و بیمارانی که با داروهای شیمیایی درمان نمی شوند، رو به زنبور درمانی می آورند.

باید تاکید کنیم که این روش باید تحت نظر پزشک یا متخصص این کار انجام شود و از انجام خودسرانه آن باید پرهیز نمود.

 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 40 یکشنبه 1390/07/17 نظرات (0)

:: سخنان بزرگان جهان در مورد کوروش بزرگ ::

 

آنچه در زیر می خوانید سخنانیست که به صورت مشتیی از خروار از میان گفته های بزرگان و مشاهیر دنیا در مورد مردی که بی شک از تاثیر گذارترین ، بر جسته ترین و ستایش شده ترین افراد در طول تاریخ تمدن بشریت بوده و هست. مردی که تورات او را «مسیح » و یونانیان او را «سرور» و « قانونگذار»می نامند و دوست و دشمن به بزرگمنشی و آزادگی او شهادت داده اند:صاحب نخستین منشور حقوق بشر در دنیا: کورش بزرگ

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 75 چهارشنبه 1390/07/13 نظرات (0)

بی ارزشترین واحدهای پول جهان به روایت تصویر

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 65 سه شنبه 1390/07/12 نظرات (0)
پنج راه برای تداوم یک رابطه عاشقانه

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


یکی از خواسته های زوج های جوان زنده نگاه داشتن روابط عاشقانه است. در این میان توانایی ها و مهارت های ارتباطی مهم ترین عنصر برای زنده نگه داشتن احساسات عاشقانه است. روانشناسان معتقدند که احساسات عاشقانه تقریباً در بهترین حالت خود تا سه سال طول می کشد. در واقع باید منتظر تغییراتی در احساسات اولیه عشق باشیم.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 50 سه شنبه 1390/07/12 نظرات (0)

پاک ترین هواپیمای جهان هم طراحی شد

پروازی بدون توقف به هر نقطه ای از جهان !

شرکت لاکهید مارتین طرح اولیه هواپیمای جتی را ارائه کرده که سوخت آن هیدروژن است و می تواند بدون نیاز به توقف به هر نقطه ای از زمین پرواز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرنده ای به نام "گودویت" رکورد طولانی ترین پرواز را در میان پرنده های جهان به نام خود ثبت کرده است زیرا این پرنده بدون توقف برای یافتن غذا می تواند از استرالیا به آلاسکا پرواز کرده و مسافتی در حدود 11 هزار و 677 کیلومتر را طی کند.


cansell بازدید : 45 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

آمارهای جالبی از بازار "مصرف" در آمریکا

در زندگی روزمره مردم دنیا بازار مصرف، مسئله ای مهم در رابطه با بکارگیری مواد اولیه و تولید زباله است که البته کنترل مقدار آن در حفظ محیط زیست و منابع تامین کننده مواد اولیه بسیار حائز اهمیت است. بطوریکه اگر بتوان از داده های آماری مقادیر مصرف را بیان کرد خیلی بهتر می توان در صدد راهکارهایی برای کاهش آن برآمد.

مجموعه آمارها و تصاویری که شما
دوستان
پرشین استار در این ایمیل می بینید ابتکاری است که توسط کریس جردن در نمایشگاهی در سیاتل آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و بازار مصرف محصولات مصرفی مختلفی در ایالات متحده آمریکا را با وضوح بیشتر و مصوری بیان کرده است. ناگفته نماند که اغلب این آمارها مربوط به سالهای منتهی به 2009 میلادی می باشد.

لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

در امریکا بطور میانگین در هر روز 460000 تلفن همراه "بازنشسته" می شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

cansell بازدید : 51 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

20 خرافه عجیب از اقوام مختلف!

عجیب ترین چیزهایی که میتونه وجود داشته باشه...!

این خرافات تا کی میخواد ادامه داشته باشه؟؟؟!

خیلی جالبند حتما تا آخرش بخوانید....

در بین ما ایرانی ها متاسفانه خرافه پرستی رواج زیادی داره . خرافه هایی که بعضی هاشون جلوی پیشرفت و حرکت رو به جلو مردم یه جامعه چه ایرانی و چه غیر ایرانی رو می گیره . خرافه هایی مثل نحس بودن سه شنبه ها و یا ۱۳ بدر و … در این ایمیل تصمیم دارم شما رو با ۲۰ تا از بزرگترین و رایج ترین خرافه های مردم جهان آشنا کنم....

 

cansell بازدید : 42 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

10 هکر تاریخ ساز دنیا

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

حتما در مورد تهدیدهای اینترنتی تا به حال چیزهایی شنیده اید. ویروس، تروجان، جرم سایبری، بات نِت، فیشینگ و ... واژه‌هایی هستند که کاربران اینترنت بسیار از آنها وحشت دارند. یک لحظه غفلت، کاربر را به دام سوء استفادهِ هکرها می ‌اندازد. خود واژه هکر از همه ترسناک تر است. کاربران عادی همیشه از این واژه وحشت دارند. در دنیای آنها، همیشه هکرها بازیگر نقش منفی دنیای کامپیوتر هستند. اما واقعیت اینگونه نیست.

هکرها در واقع افرادی هستند که از کامپیوتر در سطح بالاتری از مردم عادی استفاده می کنند. آنها متخصصانی هستند که توانایی ورود به سیستم های کامپیوتری و در دست گرفتن کنترل آنها را دارند. این مساله به خودی خود وحشتناک و بد نیست. زمانی شکل منفی به خود می گیرد که هکرها از علم خود برای سوءاستفاده از دیگران استفاده می کنند.

دنیای کامپیوتر همیشه پر بوده از هکرهایی که علم کامپیوتر را به سمت پیشرفت هدایت کرده اند و شکل امروزی اینترنت، شبکه و کامپیوترها را ساخته اند. هکرها دو نوع هستند؛ White Hat و Black Hat!

کلاه سفیدها همان افرادی هستند که از علمشان در راستای ارتقا کیفیت دنیای کامپیوتر استفاده می کنند. کلاه مشکی ها نیز سوءاستفاده گرهای خطرناک هستند. البته هکرها انواع مختلف دارند و برخی از آنها کسانی هستند که در تولد و شکل دادن به دنیای امروز کامپیوتر، سهم - بزرگ یا کوچک – دارند.

cansell بازدید : 58 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

چگونه از خطر سنگ كلیه دور بمانیم؟

 

 

اگر تاكنون سنگ كلیه داشته‌اید، می‌دانید كه درد آن چقدر شدید است. بسیاری از سنگ‌های كلیه بدون كمك پزشك از بدن دفع می‌شوند. ولی گاهی سنگ دفع نمی‌شود یا حتی ممكن است بزرگ‌تر شود كه در این هنگام فقط پزشكان می‌توانند به شما كمك كنند. هر گاه دچار حالت‌هایی نظیر درد شدید در پشت و پهلوها شدید كه بهبود نمی‌یابد، وجود خون در ادرار و احساس سوزش حین ادرار كردن بودید حتما به پزشك مراجعه كنید. این علایم می‌تواند ناشی از سنگ كلیه باشد كه نیاز به مراجعه به پزشك دارد.

cansell بازدید : 56 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

8 راه برای زیبا جلوه دادن رنگ چشم ‌ها

چشم ‌ها اولین نقطه ‌ای در صورت هستند که توجه دیگران را جلب می‌کند، به همین دلیل خیلی مهم است که تا جایی که ممکن است آنها را جلوه‌گر کنید. این شما هستید که چشم‌هایتان را اسرار‌آمیز و زیبا جلوه می‌دهید. چشم‌های قهوه‌ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگی چشمی خسته‌ کننده نیست. با این 8 تکنیک می‌توانید کاری کنید که رنگ‌ چشم‌هایتان عالی جلوه کند.
 


cansell بازدید : 49 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

عجیب ترین آزمایش های تاریخ بشر!

  

 

بارها شده آزمایش یا کار خاصی را برای پی بردن به نتیجه آن انجام دهم که برای دیگران غیر عادی باشد. اما خوب، حداقل اش این بوده که جواب ذهنی خودم را گرفته ام. اما این سوالات عجیب برای همه، کم و بیش وجود دارد.

“الکس بوز” نویسنده کتاب “عجیب ترین آزمایش های تاریخ بشر” با لیستی جالب از این آزمایشات توانسته کتابی پر فروش را منتشر کند. با هم نکات جالبی از آن را می خوانیم:

cansell بازدید : 74 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)

پنج جزیره عجیب در جهان


1) جزیره دوار
مدتها قبل ، یک کشتی باری یونانی چرخش یک شیء بزرگ در فاصله 1000 متر جلوتر از خود را شاهد بود. آنها فکر می کردند که آن یک هیولا بزرگ است و کاملا ترسیده بودند. پس از نزدیک شدن متوجه یک جزیره شدند که با سرعت بسیار سریع در حال چرخش است. در سریعترین حالت این جزیره در هر دقیقه یک دور می زند و در آرام ترین حالت هر 12 دقیقه یک دور می زند. چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند ؟! محققین هنوز پاسخی برای آن پیدا نکرده اند.

2) جزیره ای که می تواند از وسط جدا و مجددا ادغام گردد
این جزیره غیر معمول در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود ولی مجددا به طور خودکار تبدیل به یکی می شود. هیچ پیش بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد. جدا بودن آنها حداقل 1-2 روز و گاهی اوقات 3-4 روز است و فاصله این دو قسمت از هم به 4 متر هم می رسد.


3) جزیره سمور
سمور جزیره ای تنها در نزدیکی ساحل شرقی کانادا است. این جزیره بدون هیچ موجود زنده از قبیل حیوانات و گیاهان است. و تنها سنگ های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می رود قطب نمایش از کار می افتد ! برخی مردم به آن جزیره مرگ می گویند.


4) جزیره گریه 
زمانی که نام این جزیره را می بینید احتمالا بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهد شد. بله، در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنیدبه نظر می رسد این صداها همیشه شنیده می شدند. بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می کند اما تا کنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آنجا چه می گذرد ؟


5) جزیره سفرکننده 
دلیل عجیب بودن این جزیره چیست ؟ این جزیره احتمالا پا دارد چون حرکت میکند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می آید مانند یک قایق که باز است جابجا می شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می وزد این جزیره در 200 سال گذشته 20 کیلومتر جابجا شده است. در واقع در هر سال 100 متر حرکت کرده است.


تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 64 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)
 شما تمام عمر خویش را در این سیاره سپری نموده اید، اما چقدر در مورد زمین زیر پای خویش می دانید؟ شاید حقایق زیادی در مورد زمین در ذهن تان همین اکنون خطور کند، ولی ما در اینجا 10...

زمین

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 59 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

۴ گنج کشف نشده و ۱۳ گنج کشف شده جهان !

گنج

قديمی ها باور خاصی داشتند؛ اينکه هر جا ماری ديديد که روی زمينی چمباتمه زده و قصد بلند شدن هم ندارد؛ يعنی اينکه حتما زيرش يک گنج بزرگ پنهان است. طبق همين باور هر کسی که قصد رسيدن به گنج و طلاهای...

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 56 دوشنبه 1390/07/04 نظرات (0)

می دانیم جایمان کجاست!

مصدق

می دانیم جایمان کجاست!     مي گويند زماني که قرار بود دادگاه لاهه براي رسيدگي به دعاوي انگليس در ماجراي ملي شدن صنعت نفت تشکيل شود ، دکتر مصدق با هيات همراه زودتر از موقع به محل رفت ....

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 59 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

نخستین دانشمند جهان کیست؟

دانشمند كلمه دانشمند* از سال 1834 وارد زبان انگليسي شده و از آن زمان تاكنون تلاش‌هاي زيادي براي شناسايي اولين دانشمند جهان صورت گرفته است. قابل پيش‌بيني است كه توافق كمي در مورد اين شخص وجود داشته...

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 56 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

۲۰ اختراع زمان باستان که فکر می‌کردید مربوط به زمان ما هستند !

اختراعزمان انقلاب صنعتی و سال‌های پس از آن بزرگترین اختراعات بشر تولید شد که برای انسانها شناخته شده است و مطمئنا پیچیده ترین نوع اختراعات نیز هستند. اینها جزو تاریخ ما محسوب می‌شوند و ما هم بیشتر...

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

۱۰ جانور شفاف دنیا !

حیوان شفاففکر کنید هر مشکل فیزیولوژیکی ای که داشته باشید ( مثلا خونریزی داخلی یا گرفتگی یک رگ و... ) به راحتی بتوانید داخل بدنتان را ببینید و محل مشکل را پیدا کنید. یک جورهایی مثل این است که اِم آر آی سرخود...

درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 22,653
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---