loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 88 شنبه 1390/07/23 نظرات (0)

معرفی پردرآمد ترین وبسایت های دنیا

وبسایت‌هایی که در هر ثانیه 1میلیون تومان درآمد کسب می کنند 

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادرند در هر ثانیه 1هزاردلار کسب درآمد کنند. در ادامه فهرستی از پردرآمدترین سایت‌های جهان و ایران آورده شده‌است هرچند که نوع کسب درآمد سايت‌های ایرانی با سایر وب سایت‌های جهان بسیار متفاوت است.



 
1-Amazon.Com
در آمد سایت آمازون به میزان 34 میلیارد دلار است. این سایت معروف در هر ثانیه 1هزاردلار درآمد کسب می‌کند. تاریخ تاسیس این سایت به سال 1994 بر می‌گردد و در حال حاضر 33هزار و 700 نفر کارمند دارد. سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است. درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پربازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیرمجموعه خود دارد.

 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 54 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (0)

مواظب دوربين هاي مخفي جديد باشيد!

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

Myup Image Hosting

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 42 چهارشنبه 1390/07/13 نظرات (0)
 
 
 
 
 
 

۳۱ نمونه طراحی جالب و دیدنی صفحات HTML5

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

این روزها سر و صدای HTML5 رو بین توسعه‌دهنده‌های وب و نرم‌افزار زیاد می‌شنویم، تقریباً هر جا که می‌ریم صحبت‌هایی از HTML5 هستش، از طراحی وب گرفته، تا طراحی و توسعه‌ی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف برای موبایل‌ها و کامپیوترها. و البته سر و صداهای زیادی که به واسطه‌ی انتخاب استاندارد HTML5 از طرف مایکروسافت برای توسعه‌ی پروژه‌ی ژوپیتر به راه افتاده و این که احتمالاً در آینده نرم‌افزارهای دسکتاپ هم با HTML5 طراحی و توسعه داده بشن!

پس می‌تونیم این نتیجه رو بگیریم که HTML5 به اندازه‌ی کافی پیشرفته هستش تا بشه همه‌جور کار باهاش انجام داد و انعطاف‌پذیری‌های لازم رو در خودش داره، برای این که بیشتر با این امکانات آشنا بشید در این ایمیل می‌تونید ۳۱نمونه از طراحی‌هایی که در قالب صفحات وب به کمک HTML5 و جاوا اسکریپت طراحی شده رو ببینید و بیشتر با این استاندارد نسبتاً جدید آشنا بشید.

cansell بازدید : 42 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

10 هکر تاریخ ساز دنیا

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

حتما در مورد تهدیدهای اینترنتی تا به حال چیزهایی شنیده اید. ویروس، تروجان، جرم سایبری، بات نِت، فیشینگ و ... واژه‌هایی هستند که کاربران اینترنت بسیار از آنها وحشت دارند. یک لحظه غفلت، کاربر را به دام سوء استفادهِ هکرها می ‌اندازد. خود واژه هکر از همه ترسناک تر است. کاربران عادی همیشه از این واژه وحشت دارند. در دنیای آنها، همیشه هکرها بازیگر نقش منفی دنیای کامپیوتر هستند. اما واقعیت اینگونه نیست.

هکرها در واقع افرادی هستند که از کامپیوتر در سطح بالاتری از مردم عادی استفاده می کنند. آنها متخصصانی هستند که توانایی ورود به سیستم های کامپیوتری و در دست گرفتن کنترل آنها را دارند. این مساله به خودی خود وحشتناک و بد نیست. زمانی شکل منفی به خود می گیرد که هکرها از علم خود برای سوءاستفاده از دیگران استفاده می کنند.

دنیای کامپیوتر همیشه پر بوده از هکرهایی که علم کامپیوتر را به سمت پیشرفت هدایت کرده اند و شکل امروزی اینترنت، شبکه و کامپیوترها را ساخته اند. هکرها دو نوع هستند؛ White Hat و Black Hat!

کلاه سفیدها همان افرادی هستند که از علمشان در راستای ارتقا کیفیت دنیای کامپیوتر استفاده می کنند. کلاه مشکی ها نیز سوءاستفاده گرهای خطرناک هستند. البته هکرها انواع مختلف دارند و برخی از آنها کسانی هستند که در تولد و شکل دادن به دنیای امروز کامپیوتر، سهم - بزرگ یا کوچک – دارند.

cansell بازدید : 46 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

نقطه ضعف های جی میل فارسی

8جی‌میل فارسی و چند نقطه ضعف گوگل اخیرا سرویس فارسی جی‌میل خود را راه‌اندازی کرده و به نظر می‌رسد رفع برخی نقطه ضعف‌ها می‌تواند موجب محبوبیت هرچه بیش‌تر سرویس ای‌میل شرکت گوگل در میان...

cansell بازدید : 55 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

اخطار دوباره گوگل به کاربران جیمیل در ایران، رمزعبورتان را تغییر دهید

iran-gmail2

 قبلا درباره هشدار گوگل در خصوص مشکلات پیش آمده برای شرکت آلمانی DigiNotar و به خطر افتادن ایمیل های گروه زیادی از کاربران جیمیل صحبت کرده بودیم. با سرقت گواهی های اس اس ال این شرکت و تلاش برای...


درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 22,611
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---