loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 64 شنبه 1390/06/12 نظرات (0)
 
 
 
 
 
 

سه‌روز تعطيلات،۴۵۰ تصادف،۷۲۰ کشته و زخمی

 

 

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به وقوع 452 فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده‌های کشور از روز سه‌شنبه تاکنون گفت: متاسفانه در این تصادفات 720 نفر از هموطنان کشته و زخمی شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار روز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو در دو روز اول تعطیلات با بیش از 25 درصد و انحراف به چپ در روز پنجشنبه با حدود 24 درصد مهمترین علت تصادفات در تعطیلات اخیر بوده است، افزود: آمارها نشان می‌دهد از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه در 69 فقره تصادف فوتی جاده‌ای 90 نفر کشته و در 383 فقره تصادف جرحی نیز 630 نفر مجروح شدند.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 84 شنبه 1390/06/12 نظرات (0)

سرنوشت قذافی و فرزندانش !

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

هفت پسر و تنها دختر معمر قذافی به همراه پدرشان با سرنوشت‌های گوناگونی روبه‌رو شدند.

به گزارش «تابناک»، مجله «فارین پالسی» آمریکا به بررسی سرنوشت قذافی و فرزندانش پرداخته که بر پایه آن، هر کدام از آنان سرنوشت متفاوتی پیدا کرده اند.

 

سیف‌الاسلام قذافی:


 

قدرتمندترین فرزند قذافی، پسر دوم وی یعنی «سیف‌الاسلام قذافی» است که همگان او را به عنوان نخست وزیر غیر رسمی لیبی می‌شناختند.
وی که چندین موسسه خیریه در اروپا راه‌اندازی کرده، بسیار به سبک زندگی غربی متمایل بود، ولی در زمان آغاز شورش در لیبی در کنار پدرش ایستاد.

هرچند انقلابیون مدعی شدند وی را دستگیر کرده اند، با وجود این، وی روز سه‌شنبه در طرابلس در جمع خبرنگاران دیده شد. از عصر سه شنبه، اطلاعی از پناهگاه وی در دست نیست.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 80 شنبه 1390/06/12 نظرات (1)

چطور بهتر زندگی کنم !؟

 

  Acer 13.3 inches
 

 

پرسیدم..... ، چطور ، بهتر زندگی کنم ؟
 
 با كمی مكث جواب داد :
 
گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،
با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،
و بدون ترس برای آینده آماده شو .
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .
شک هایت را باور نکن ،
وهیچگاه به باورهایت شک نکن .
زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی .
 
 
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 74 دوشنبه 1390/06/07 نظرات (0)

زیباترین دریاچه های دنیا

بر روی این کره خاکی تعداد زیادی دریاچه وجود دارند، دریاچه های زیبایی که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به ورزش های آبی یا ماهیگری هستند. با توجه به تعداد زیاد دریاچه های دنیا انتخاب یکی از این دریاچه های کار اسانی نیست اما ما در این مطلب 7 دریاچه ی زیبای دیگر دنیا را به شما معرفی می کنیم.
بر روی این کره خاکی تعداد زیادی دریاچه وجود دارند، دریاچه های زیبایی که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به ورزش های آبی یا ماهیگری هستند. با توجه به تعداد زیاد دریاچه های دنیا انتخاب یکی از این دریاچه های کار اسانی نیست اما ما در این مطلب 7 دریاچه ی زیبای دیگر دنیا را به شما معرفی می کنیم. 

1- دریاچه ی میشیگان ، آمریکا :
دریاچه ی میشیگان که یکی از بزرگترین دریاچه های آمریکای شمالی است به خاطر ساحل فوق العاده ای که دارد مشهور است. این دریاچه ی زیبا که در شهر میشیگان قرار دارد به شکل خوبی به گردشگران معرفی شده به همین دلیل سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است.



2- دریاچه ی بویلینگ ، دومینیکا :
دریاچه ی بویلینگ به معنی دریاچه ای که در حال بخار شدن است در جزیره ی دومینیکا قرار دارد ؛ این جزیره قبلاً تحت مستعمره انگلستان بود اما بعد از 1978 مستقل شد. در کنار این دریاچه یک آتشفشان فعال وجود دارد و به همین دلیل آب این دریاچه بیشتر از سطح معمول گرم است وکف می کند. همین دلیل باعث شده تا گردشگران زیادی به این دریاچه ی زیبا بیایند و تعطیلات خود را در این جزیره بگذرانند.



3- دریاچه ی تانا ، اتیوپی :
این دریاچه ی زیبا که در کشور اتیوپی قرار دارد یکی از سرچشمه های رود نیل در آفریقا و بزرگترین منبع آبی اتیوپی است. در میان این دریاچه ی وسیع تعداد زیادی جزیره وجود دارد البته تعداد آن ها بستگی به میزان سطح آب دارد.



4- دریاچه ی تال ، فیلیپین :
این دریاچه ی زیبا درون یک جزیره قرار دارد که خود این جزیره درون یک جزیره ی دیگر واقع شده است. دریاچه ی زیبای تال از لحاظ وسعت سومین دریاچه ی بزرگ آب شیرین در فیلیپین است. رنگ آب این جزیره با تغییر فصول تغییر پیدا می کند و یکی از زیباترین مناظر عکاسی را برای گردشگران پدید می آورد.



5- دریاچه ی سوان، ارمنستان :
کشور ارمنستان بین دو دریای مختلف قرار دارد اما دریاچه ی سوان تنها دریاچه ای است که به طور کامل درون مرزهای ارمنستان قرار دارد. رهبران شوروی به طور شگفت انگیزی باعث تغییرات در این دریاچه و اکوسیستم آن شدند به طوری که دریاچه ی امروز باقی مانده ی یکی از پر ارتفاع ترین دریاچه های جهان است.



6- دریاچه ی ناترون ، کنیا ، تانزانیا :
این دریاچه ی زیبا به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی که دارد به عنوان بهشت پرندگان و گهواره ی فلامینگوها شناخته می شود. دریاچه ی ناترون یکی از کم عرض ترین دریاچه های جهان است و به علت اکوسیستم و آب شوری که دارد زیستگاه مناسبی برای تعداد زیادی از حیوانات است.



7- دریاچه ی سوپریور ، کانادا :
این دریاچه بزرگترین دریاچه ى پنجگانه میان کانادا وایالات متحده آمریکا و بزرگترین دریاچه ی آب شیرین جهان است. این دریاچه مسئول بخش بزرگی از آب و هوا و اکوسیستم طبیعی قاره ی آمریکای شمالی است. این دریاچه که تاریخی غنی دارد به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمدی صنعت گردشگری در این کشورهای امریکا و کانادا محسوب می شود.


تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 60 دوشنبه 1390/06/07 نظرات (0)
معاون حقوقی رییس جمهور در واكنش به سخنان اخیر یكی از مداحان درباره اعضای هیأت دولت گفت: درخواست رسیدگی قضایی می‌كنیم.
معاون حقوقی رییس جمهور در واكنش به سخنان اخیر یكی از مداحان درباره اعضای هیأت دولت گفت: درخواست رسیدگی قضایی می‌كنیم.

به گزارش برنا، فاطمه بداغی، امروز در پایان نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واكنش به سخنان اخیر یكی از مداحان درباره یكی از اعضای هیأت دولت گفت: درخواست رسیدگی قضایی می كنیم.

وی افزود: فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ممنوعیت هتك حرمت افراد باید حفظ شود.

معاون حقوقی رییس جمهور اظهارداشت: اگر هر شخص حقیقی و حقوقی این فضا را مخدوش كند، ما آن را ناقض فرامین رهبرمعظم انقلاب می دانیم.

بداغی همچنین درباره عملكرد دولت دهم، با بیان این كه زمینه های متعددی برای كار شناسایی شده است، گفت: برای نمونه، در حوزه حقوقی و تطبیق عملكرد دولت با قوانین اقدامات موثری انجام شده و فضا برای کار بیشتر بسیار است.
يك كلام از من نويسنده:اگر بخواهيد ميتونم براتون كليپ صوتي اين سخنراني هم را بزارم درضمن اين مداح همه ميشناسن با اون نوحه(( ياد امام .....))
منبع: برنا
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 85 یکشنبه 1390/06/06 نظرات (0)

 

 

 

فواید شگفت انگیز انجیر برای سلامتی

 

 

 

فواید سلامتی انجیر شامل درمان ضعف جنسی، یبوست، بدگواری، دیابت، سرفه، برونشیت و آسم می‌باشد. همچنین به افزایش وزن پس از بیماری نیز کمک می‌کند.

انجیر میوه فصلی است که در نواحی غربی آسیا یافت می‌شود. اما انجیر خشک همیشه در دسترس می‌باشد. درخت انجیر جزء خانواده توت می‌باشد.

فواید انجیر برای سلامتی را می‌توان با وجود موادمعدنی، ویتامین‌ها و فیبر در آن مرتبط دانست. انجیر حاوی ویتامین A، B1، B2، کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم و کلر می‌باشد.

در زیر به برخی از فواید آن اشاره می‌کنیم:

 

  • جلوگیری از یبوست: در هر سه عدد انجیر، 5 گرم فیبر وجود دارد، از اینرو به سلامت عملکرد دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست کمک می‌کند.

  • کاهش وزن: فیبر موجود در انجیر به کاهش وزن نیز کمک می‌کند و برای افراد چاق توصیه می‌شود. دقت کنید که انجیر موجب افزایش وزن نیز می‌شود، مخصوصاً اگر همراه با شیر مصرف شود.

  • پایین آوردن کلسترول: انجیر حاوی پکتین است که نوعی فیبر محلول می‌باشد. وقتی فیبر وارد دستگاه گوارش می‌شود، قطرات کلسترول را به خارج از بدن هدایت می‌کند.

  • جلوگیری از بیماری قلبی کرونری: انجیر خشک حاوی فنول، امگا3 و امگا6 می‌باشد. این اسیدهای چرب خطر بیماری‌های قلبی کرونری را کاهش می‌دهند.

  • پیشگیری از سرطان روده: وجود فیبر به از بین بردن مواد سرطان‌زا کمک می‌کند.

  • محافظت دربرابر سرطان سینه پس از یائسگی: فیبر موجود در انجیر در برابر سرطان سینه نیز از بدن محافظت می‌کند.

  • پرفایده برای بیماران دیابتی: انجمت دیابت در امریکا مصرف انجیر را برای افراد دیابتی توصیه می‌کند. برگ‌های انجیر میزان انسولین لازم برای بیماران دیابتی که تزریق انسولین انجام می‌دهند را کاهش می‌دهد. انجیر سرشار از پتاسیم است که به کنترل قند خون کمک می‌کند. برگ‌های انجیر خواص آنتی‌دیابتی دارند.

  • پیشگیری از فشارخون بالا: افراد معمولاً سدیم خود را به شکل نمک مصرف می‌کنند. سطح پتاسیم پایین و سدیم بالا موجب فشارخون می‌شود. انجیر مقدار بالایی پتاسیم در خود داشته و سدیم آن کم است، ازاینرو به جلوگیری از فشارخون کمک می‌کند.

  • کاهش ضعف جنسی: سالیان سال است که گفته می‌شود انجیر ضعف جنسی را از بین می‌برد. 2 تا 3 عدد انجیر را شب در شیر بخوابانید و صبح میل کنید تا قدرت جنسیتان بیشتر شود. این کار به افزایش وزن نیز کمک می‌کند.

  • تقویت استخوان‌ها: انجیر سرشار از کلسیم است که به تقویت استخوان‌ها کمک می‌کند.

  • کمک به از دست رفتن کلسیم از راه ادرار: افرادیکه رژیم‌های پرنمک دارند دچار از دست رفتن کلسیم از طریق ادرار می‌شوند. محتوی پتاسیم انجیر از این مشکل جلوگیری می‌کند.

  • پیشگیری از زوال ماکولا: از دست رفتن بینایی در سالخوردگان به دلیل زوال ماکولا صورت می‌گیرد. میوه‌ها و انجیر برای جلوگیری از این مشکل مفید هستند.

  • برطرف کردن گلودرد: محتوی بالای لعاب انجیر، به برطرف کردن گلودرد کمک می‌کند.


 

انجیر برای اختلالات مختلف تنفسی مثل سرفه و آسم نیز مفید است. ازآنجاکه این میوه برای گوارش نیز فایده‌بخش است، به از بین بردن یبوست، بدگواری، دل‌درد و از این قبیل نیز کمک می‌کند. انجیر برای تب، گوش‌درد، جوش، آبسه، بیماری مقاربتی نیز مفید است و برای کبد عالی است. انجیر یک میوه قلیایی است، درنتیجه به تنظیم pH بدن کمک می‌کند. انجیر سرشار از فلاوونوئید و پلی‌فنول می‌باشد که آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که از تخریب ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کنند. انجیر خواص آرامش‌بخش نیز دارد. انجیر مقدار کمی چربی و قند دارد.

انجیر میوه‌ای شیرین و نرم است و از خمیر آن به جای شکر استفاده می‌شود. از انجیر فراورده‌ای برای درست کردن شیرینی، پودینگ، کیک و سایر شیرینیجات، مربا، ژله و نگه‌دارنده‌ها استفاده می‌کنند.

 

احتیاط: مصرف زیاد انجیر می‌تواند موجب اسهال شود. انجیر خشک مقدار زیادی قند دارد و می‌تواند موجب پوسیدگی دندان‌ها شود.

 

 

 

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 166 یکشنبه 1390/06/06 نظرات (2)

 در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

سهراب سپهری در کنار تابلوهای نقاشی خود

 

سهراب سپهری در جوانی

 

رهی معیری شاعر

 

کودکی فرهاد ( خواننده )

 

نوجوانی آیت الله خامنه ای

 

عکس واقعی از جنازه گل محمد و اطرافیانش ( شخصیتهای رمان کلیدر )

 

هوشنگ ابتهاج ( ه ا سایه ) و فریدون مشیری

 

از راست: هوشنگ ابتهاج، سیاوش کسرایی، نیما یوشیج، احمد شاملو و مرتضی کیوان

 

شعبان بی مخ ار عوامل کودتای 28 مرداد در حین تبلیغات مجلس هیجده ام

 

شرکت آیت الله کاشانی و فلسفیدر مراسم شعبان بی مخ چند هفته پس از کودتا

 


آذین بندی خیابان دولتی (سپه) به هنگام حضور ناصرالدین شاه در قزوین - سال 1307 قمری

 

کودکی امير عباس هويدا نخست وزیر زمان سلطنت پهلوی دوم(اولين نفر سمت چپ) در كنار خانواده

 

عكس هوايي از پادگان و فرودگاه نيروهاي انگليسي در قزوين سال ۱۹۴۱ ميلادي

 

یکی از دروازه های قدیمی تهران زمان قاجار

 

پاسارگاد با دیوار جلوئی که دیگر وجود ندارد

 

منار جنبان اصفهان

 

زورخانه در اواخر دوران قاجار

 

آرامگاه داریوش

 

 

میدان توپخانه سال1320

 

شاه چراغ در شیراز 1280 هجری شمسی

 

تخت جمشید 1276هجری شمسی

 

تخت جمشید در قدیم

 

کجاوه

 

بارگاه حضرت معصومه در قدیم (قم)

 

قرار داد حکومتی مربوط به بلدیه عراق ( اراک )1312

 

عطار دوره گرد در اواخر دوره قاجار

 

سفالگری در اواخر دوره قاجار

 

خار فروش زمان قاجار

 

بازار تهران

 

قهوه خانه در بازار تهران

 

نانوائی اواخر دوره قاجار

 

 

بازار قدیم بوشهر 1354

 

بازاریان قدیم در کرمان

 

 

پیام تبریک آدولف هیتلر به رضا شاه به مناسبت نوروز

 

ارگ کریم خانی سال 1280

 

حافظیه 1316

 

باغ تخت سال 1274

 

آرامگاه سعدی سال 1310

 

خیابان فرح ارومیه

 

کودکستان پهلوی سال 1319

 

بدون شرح

 

 

داریوش رفیعی

 

منوچهر سخائی

 

فرامرز اصلانی در کودکی

 

 

 

 
 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 22,704
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---