loading...
Romance AMOUR20
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 79 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

واریز یارانه مرحله هشتم هفته دوم مهر

یارانه

بهروز مرادی گفت: مبلغ یارانه نقدی مرحله هشتم به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در هفته دوم مهرماه واریز می‌شود. به گزارش فارس، بهروز مرادی مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت:...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 51 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

رشد قیمت سکه متوقف شد

سکه 

در حالی که طی ماه های گذشته قیمت انواع سکه در بازار با نوساناتی رو به بالا افزایش چشمگیری داشته است، در هفته جاری رشد قیمت ها تقریبا متوقف شده است. به گزارش مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار...

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 53 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

اقدام عجیب بازیکن تیم بایرن در حمایت از خاندان ˝قذافی˝

فرانک لیبری

به نقل از خبرگزاری آلمان، "فرانک ریبری" بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و هافبک تیم بایرن مونیخ آلمان که به تازگی صاحب یک پسر شده است، در اقدامی تأمل برانگیز نام فرزند دیکتاتور لیبی را برای فرزند...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

سید حسن خمینی: در جامعه ما دروغ حتی به اندازه شرب خمر هم قباحت ندارد

سید حسن خمینی

سيدحسن خميني گفت: شايد رسانه‌اي نتواند همه حقيقت را منتشر کند اما هرگز نبايد دروغ بگويد. به گزارش انتخاب، حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني در جمع اعضاي هيات تحريريه روزنامه فرهنگ آشتي به...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 55 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

اخراج هنرپیشه معروف بخاطر انتقاد +عکس

کیم دلانیبه نقل ازفارس، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد یک هنرپیشه معروف آمریکایی و ستاره فیلم "همسران ارتش"، به خاطر سخنان تندی که در جلسه تقدیر از "رابرت گیتس"، وزیر دفاع سابق آمریکا ایراد کرد، از...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 56 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

احمدی مقدم: عده ای دریاچه ارومیه را دستاویز ایجاد تشنج کرده اند

احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نسبت به برخی اعتراض ها درباره خشک شدن دریاچه ارومیه، انتقاد کرد. سردار اسماعیل احمدی مقدم در اردبیل گفت: موضوع دریاچه ارومیه یک واقعیت و یک مشکل زیست محیطی است و زندگی...

 

داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 54 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

مرگ روزانه ۱۰ معتاد براثر مواد مخدر

معتادمشاور کمیسیون اجتماعی مجلس از مرگ روزانه 10 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور خبر داد. دکتر مجید ابهری در گفتگو با مهر افزود: با توجه آمار پزشکی قانونی سال گذشته 3 هزار و 650 نفر بر اثر اعتیاد...


داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 47 یکشنبه 1390/07/03 نظرات (0)

آتش‌سوزی در ساختمان وزارت کشور

وزارت کشور بخشی از ساختمان وزارت کشور دچار حریق شده بود که از سوی آتش‌نشانی به سرعت مهار شد. امروز ظهر در قسمتی از ساختمان وزارت کشور حریقی به‌وجود آمده بود که با سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی این حریق...


داغ کن - کلوب دات کام
تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 58 شنبه 1390/07/02 نظرات (0)

آموزش ارسال SMS از طریق تلفن ثابت به تلفن همراه و ثابت

سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت، ارسال پیام‌های کوتاه متنی را در شبکه‌های تلفن ثابت و هم‌چنین امکان تبادل با شبکه سیار را ممکن می‌سازد و باعث می‌شود بتوان خدمات متنوع دیگری را نیز از طریق دستگاه‌های تلفن ثابت عرضه کرد.


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این امکان از طریق گوشی‌هایی امکان‌پذیر است که قابلیت ارسال پیامک را دارا هستند و تمامی مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه این گوشی‌ها از این سرویس بهره‌مند شوند. (نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیست).
در حال حاضر از طریق مراجعه به سایت مخابرات استان تهران می‌توان با دانلود نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) از طریق مودم و بدون نیاز به اینترنت با ارایه شخصی به تلفن ثابت یا همراه پیامک ارسال کرد.
بنا بر اعلام مشترکان در آینده نزدیک می‌توانند بدون نیاز به گوشی تلفن خاص از طریق اینترنت و دسترسی به بخش خدمات الکترونیک وب‌سایت‌ مخابرات استان تهران پیامک‌های خود را ارسال و دریافت کنند.
روش ارسال پیام در شبکه تلفن ثابت همانند ارسال پیام توسط گوشی‌های تلفن همراه در شبکه سیار است و مشترک باید تنها یکبار پس از تهیه گوشی، شماره مرکز SMSC را در دستگاه تلفن خود ذخیره کند.
مشترک ابتدا وارد منوی دستگاه تلفن خود شده و شماره ۹۷۱۷۰۰۰ را در قسمت SMS CENTER (در هر دو قسمت Deliver و Submit) وارد می‌کند. از این زمان به بعد مشترک قادر خواهد بود پیامک‌های خود را به طریق زیر ارسال کند:
دکمه write دستگاه را فشار دهید.
پیام خود را توسط دکمه‌های موجود تایپ کرده و دکمه ok را فشار دهید.
شماره تلفن مقصد یا گیرنده را وارد کرده و دکمه ok را فشار دهید.
بدین ترتیب پیام فرد ارسال خواهد شد و پیغام موفق (successful) روی گوشی‌اش نمایش داده می‌شود، پس از چند ثانیه در صورت دریافت پیام توسط گیرنده، گوشی با پخش یک آلارم و اعلام روی صفحه نمایش، تحویل موفق پیام را به فرد اعلام می‌کند. (delivery)
سقف تعرفه ارسال پیامک تلفن ثابت
باید توجه شود که تلفن ثابت به تلفن ثابت (شهری) یک پالس، تلفن ثابت به تلفن ثابت (بین شهری)، دو پالس، تلفن همراه با تلفن ثابت (شهری و بین شهری)، متن فارسی دو پالس، انگلیسی ۵ پالس، تلفن ثابت به تلفن همراه (شهری و بین شهری)، دو پالس است و هزینه هر پالس ۴۴/۷ ریال محاسبه می‌شود.

تیم مدیریت کلوب آمور20 بازدید : 82 پنجشنبه 1390/06/31 نظرات (0)
113537  ویتامینی برای پیشگیری از تضعیف حافظه
این ویتامین‌ها همچنین سرعت کوچک شدن و تحلیل رفتن مغز را در برخی از بیماران که مبتلا به فراموشی نسبی هستند کاهش می‌دهد و در نتیجه از بروز آلزایمر جلوگیری می‌کند…


یک قرص ویتامین حاوی و ویتامین‌های ب و فولیک اسید می‌تواند علائم تضعیف حافظه را در سالمندان کاهش داده و از آنها در برابر بیماری آلزایمر محافظت کند
.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، مکمل‌هایی که حاوی این ویتامین‌ها هستند می‌توانند تا ۷۰ درصد از کاهش توان حافظه در برخی از سالمندان پیشگیری کرده و روند تحلیل رفتن حافظه را کندتر کنند.

این یافته حاصل مطالعه روی ۲۷۰ فرد ۷۰ ساله و پیرتر است. آمارها نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار نفر در انگلیس به زوال عقل مبتلا هستند و تعداد این افراد هم‌چنان رو به ازدیاد است.

بنا برگزارش روزنامه تگلراف، متخصصان دانشگاه آکسفورد این قرص ویتامین را آزمایش کرده و به نتایج مفیدی در جلوگیری از کاهش توان ذهنی دست یافته‌اند.

براساس این گزارش، ویتامین‌های گروه ب به طور کلی در چرخه متابولیسم سلولی نقش دارند لذا موجب افزایش متابولیسم بدن شده و رشد و تقسیم سلول‌ها را افزایش می‌دهند. این ویتامین‌ها در عملکرد درست دستگاه ایمنی و عصبی نقش دارند و برای سلامت پوست و ماهیچه‌ها نیز ضروری هستند.

ویتامین‌های گروه ب باعث کاهش استرس و افسردگی و در نهایت سلامتی پوست و اعصاب می‌شوند.همچنین در آزمایشات نشان داده شده ‌است افرادی که ویتامین ب زیادی در خون خود دارند حتی اگر سیگاری هم باشند با خطر کمتری در ابتلا به سرطان ریه مواجه هستند. از جمله مکمل‌های حاوی ویتامین‌های ب می‌توان ب کمپلکس را نام برد که برای سلامت ذهنی نقش اساسی دارد.

این ویتامین‌ها در بدن ما ذخیره نمی‌شوند بنابراین باید روزانه در رژیم غذایی ما گنجانده شوند. ویتامین‌های گروه ب به واسطه مصرف الکل، شکر، نیکوتین و کافئین از بین می‌روند. در نتیجه به همین خاطر است که بسیاری از مردم دچار کمبود این نوع ویتامین هستند.

بعلاوه اسیدفولیک نیز برای ترکیب و ساختار مولکول وراثتی دی ان آ مورد نیاز است. رژیم غذایی نامناسب و عوامل دیگری مانند بیماری، الکلیسم و نیز مصرف داروهای مختلفی چون آسپرین، قرص‌های ضدبارداری و داروهای ضد تشنج در کمبود اسیدفولیک دخالت دارند. مصرف این ویتامین بویژه به زنان باردار توصیه می‌شود.

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 330
  • بازدید کلی : 22,783
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---