loading...
Romance AMOUR20
cansell بازدید : 74 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)

پنج جزیره عجیب در جهان


1) جزیره دوار
مدتها قبل ، یک کشتی باری یونانی چرخش یک شیء بزرگ در فاصله 1000 متر جلوتر از خود را شاهد بود. آنها فکر می کردند که آن یک هیولا بزرگ است و کاملا ترسیده بودند. پس از نزدیک شدن متوجه یک جزیره شدند که با سرعت بسیار سریع در حال چرخش است. در سریعترین حالت این جزیره در هر دقیقه یک دور می زند و در آرام ترین حالت هر 12 دقیقه یک دور می زند. چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند ؟! محققین هنوز پاسخی برای آن پیدا نکرده اند.

2) جزیره ای که می تواند از وسط جدا و مجددا ادغام گردد
این جزیره غیر معمول در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود ولی مجددا به طور خودکار تبدیل به یکی می شود. هیچ پیش بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد. جدا بودن آنها حداقل 1-2 روز و گاهی اوقات 3-4 روز است و فاصله این دو قسمت از هم به 4 متر هم می رسد.


3) جزیره سمور
سمور جزیره ای تنها در نزدیکی ساحل شرقی کانادا است. این جزیره بدون هیچ موجود زنده از قبیل حیوانات و گیاهان است. و تنها سنگ های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می رود قطب نمایش از کار می افتد ! برخی مردم به آن جزیره مرگ می گویند.


4) جزیره گریه 
زمانی که نام این جزیره را می بینید احتمالا بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهد شد. بله، در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنیدبه نظر می رسد این صداها همیشه شنیده می شدند. بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می کند اما تا کنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آنجا چه می گذرد ؟


5) جزیره سفرکننده 
دلیل عجیب بودن این جزیره چیست ؟ این جزیره احتمالا پا دارد چون حرکت میکند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می آید مانند یک قایق که باز است جابجا می شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می وزد این جزیره در 200 سال گذشته 20 کیلومتر جابجا شده است. در واقع در هر سال 100 متر حرکت کرده است.


cansell بازدید : 51 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)
             ساختمان های معروف دنیا از جنس کاغذ


معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام "کریستینا لیهان" اهل امریکاست. او از طریق ترکیبی از مهارت های حرفه ای و با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانه این بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل و همینطور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است. جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.



























cansell بازدید : 80 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)
cansell بازدید : 48 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)
هیچ تفاوتی میان شاگردان پیمان ابدی زن و مرد وجود نداشت و او حتی اصرار داشت زن ها باید بیشتر از مردان قابلیت های خود را در بدلکاری نشان بدهند.
آرزو بنی یعقوب و مریم پیربندی بعد از مرگ پیمان ابدی تمریناتشان را زیر نظر علیرضا قره خانی دستیار پیمان ابدی ادامه دادند. نازنین، مریم و مارال به سرپرستی آرزو بنی یعقوب جزو دختران بدلکاری هستند که این روزها سخت مشغول تمرین و یادگیری هستند
cansell بازدید : 53 شنبه 1390/07/09 نظرات (0)

عکسهایی از نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2011


نمایشگاه بین‌المللی خودرو در فرانکفورت که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، پراهمیت‌ترین نمایشگاه در نوع خود به شمار می‌رود و در این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ ماه سپتامبر، بیش از 1000 شرکت فعال در عرصه‌ خودروسازی و محصولات خودرو از ۳۲ کشور جهان دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. امسال نیز بیش از هزار غرفه‌گذار از 32 کشور جهان از جمله ۷۵ شرکت خودروسازی در مساحتی بالغ بر 235 هزار متر مربع در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 حضور دارند.

شرکت های اتومبیل سازی که بعلت بحران اقتصادی در جهان دوران سختی را می گذرانند، در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰ مدل جدید از خودروهای خود را عرضه مینمایند. این در حالیست که افت فروش اتومبیل در امریکا و اروپا که از بحران اقتصادی امسال ناشی میشود، صنایع اتومبیل سازی را در بین متضرر ترین سکتور ها قرار داده است بطوریکه شصت و چهارمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، درب های خود را در یک چنین شرایطی باز کرده است.

به گفته‌ی ماتیاس ویسمان، رئیس اتحادیه صنایع خودروسازی آلمان، میزان فروش اتومبیل در جهان در سال جاری ۶ درصد افزایش خواهد یافت. شعار امسال نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت که هر دوسال یکبار بطور متناوب با نمایشگاه پاریس ترتیب می یابد ، " آینده استاندارد خواهد شد" میباشد. فضای نمایشگاه امسال 25 درصد از نمایشگاه دو سال پیش بزرگتر است. برگزارکنندگان پیش‌بینی می‌کنند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند. محوریت اصلی نمایشگاه قبلی خودروی فرانکفورت با خودروهای برقی بود. پیش‌بینی شده است در نمایشگاه امسال نیز خودروهای برقی و هیبریدی حضور چشمگیری داشته باشند.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

cansell بازدید : 46 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

نقطه ضعف های جی میل فارسی

8جی‌میل فارسی و چند نقطه ضعف گوگل اخیرا سرویس فارسی جی‌میل خود را راه‌اندازی کرده و به نظر می‌رسد رفع برخی نقطه ضعف‌ها می‌تواند موجب محبوبیت هرچه بیش‌تر سرویس ای‌میل شرکت گوگل در میان...

cansell بازدید : 55 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

اخطار دوباره گوگل به کاربران جیمیل در ایران، رمزعبورتان را تغییر دهید

iran-gmail2

 قبلا درباره هشدار گوگل در خصوص مشکلات پیش آمده برای شرکت آلمانی DigiNotar و به خطر افتادن ایمیل های گروه زیادی از کاربران جیمیل صحبت کرده بودیم. با سرقت گواهی های اس اس ال این شرکت و تلاش برای...


cansell بازدید : 33 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

۷ ویژگی دوست واقعی

آیا یافتن دوستان واقعی دشوار است؟ وجود چه مواردی باعث صمیمیت بیشتر میان دوستان می‌شود؟ همه ما دوستانی داریم و طبعا به نوعی از دوستی‌هایمان لذت می‌بریم. بعضی از ما دوستان نزدیک و صمیمی...


تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
عاشقانه ای سروده ایم تقدیم به همه عاشقان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 22,641
  • کدهای اختصاصی
    parvaz2parvane rangi

    ----- amar --- -- این صفحه را به اشتراک بگذارید ---